נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הסרת שיער בשיטה חדשנית

הסרת שיער בשיטה המיושנת של שעווה או גילוח חלפה מן העולם, וזאת לאור שיטה חדשנית אשר מאפשרת להיפטר מהשיער המיותר באופן מהיר, יעיל וללא כאב. מהי השיטה וכיצד היא מתבצעת? כל הפרטים במדריך הבא.

 

הסרת שיטה בשיטה חדשנית – הכירו את הדור החדש של מכשירי הלייזר

בעבר נשים וגברים אשר הרגישו כי הם שעירים מדי נאלצו להוציא מאות שקלים בחודש בעבור שעוות, גילוח וטכניקות שונות של הסרת שיער אשר הותירו לא מעט כאב ולעיתים גם צלקות, כתוצאה מהסרה אשר התבצעה באמצעות מכשור מיושן. הדור החדש של מכשירי הסרת השיער כבר כאן, והוא מתקדם וחדשני יותר מאי פעם. באמצעות רוזס קליניק הסרת שיער בלייזר בראשון לציון תוכלו לעבור טיפול הסרת שיער באמצעות מדיוסטאר, דור חמישי למכשור לייזר, ומשום כך נחשב למכשיר המתקדם בעולם לצורך הסרת שיער. מה חשוב לדעת על הכוכב החדש של הסרת השיער? להלן הפרטים.

גבר שרירי

מדיוסטר – הסרת שיער בלייזר ללא כאבים

מדיוסטר הינו מכשיר לייזר אשר מאפשר לבצע הסרת שיער מהירה וללא כאב. המכשיר מאושר ע"י מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA)  וכן בעל תו תקן מטעם האיחוד האירופי. בנוסף, המכשיר אושר לשימוש ע"י משרד הבריאות בישראל. בשונה מהדור הישן של מכשירי הלייזר, בתוך הראש של המכשיר מותקנת אבן ספיר אשר גורמת להפחתה באדמומיות של העור לאחר הטיפול, וזאת כתוצאה מטמפרטורה מדויקת של 3 מעלות בלבד. למכשיר שתי ידיות: ידית קטנה אשר מאפשרת לבצע הסרת שיער באזור הפנים ובאזורים עדינים אשר בעבר לא ניתן היה לבצע טיפול בלייזר כדוגמת אזור השפם והפאות, וידית גדולה במיוחד בגודל 9.2 ס"מ אשר מיועדת לאזורים גדולים. באמצעות הידית הזו ניתן לקצר את זמן הטיפול בחצי, ולבצע את ההסרה באופן יסודי, ללא הופעה של אדמומיות אשר מוכרת לנשים וגברים אשר עברו בעבר טיפולי לייזר. המכשיר נחשב לטוב ביותר בעבור הסרת שיער, והוא מופעל ע"י אנשי צוות מקצועיים אשר עברו הסמכה על המכשיר הן בישראל והן בעולם, מתוך מטרה לתת מענה מדויק לצרכי הלקוח/ה. לאחר הטיפול יש להמתין כחמישה שבועות עד לטיפול הבא, כאשר לרוב מדובר במספר טיפולים בודדים עד לקבלת תוצאות חלקות ומצוינות, ללא הופעה של אדמומיות או צלקות.

 

חולמים על גוף נקי משיער מיותר? פנו עוד היום לנציגי רוזס קליניק לצורך תיאום פגישת ייעוץ

נציגי רוזס קליניק ישמחו לסייע לכם לצורך הסרת שיער באמצעות מכשור הלייזר המתקדם בעולם, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. זכרו, כאשר מדובר בגוף שלכם אסור להתפשר ולכן קבלת ייעוץ וטיפול באמצעות המומחים של רוזס קליניק תאפשר לכם לקבל את הגוף החלק עליו אתם חולמים, ללא כאב ובאופן מהיר ויעיל. לקבלת מידע נוסך, היכנסו לאתר הרשמי.

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף