נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך יודעים איזה צבע הכי יתאים כאיפור קבוע לשפתיים?

מכרה שלנו מצאה את עצמה מתבוננת במראה לאחר שעברה הליך של איפור קבוע בפנים וגילתה שהצבעים שנבחרו כצלליות וכשפתונים לא מתאימים למבנה הפנים שלה. עובדה זו גרמה לה לתסכול רב. שכן, מדובר בצבע שצפוי להישאר אתה לתקופה ממושכת. אנחנו היינו שם בשביל לנחם אותה ומיד לאחר מכן, יצאנו לדוק איך אפשר להימנע ממצב שכזה. הישארו אתנו ותגלו איזה צבע הוא המתאים ביותר עבור איפור קבוע לשפתיים.

 

איך תדעו מה הצבע המתאים ביותר? השלב ה – 1: תבררו מהם הצבעים שבהן אתן משתמשות בדרך כלל

אם אתן רוצות להיות בטוחות ב- 100% שאתן בוחרות בצבע המתאים ביותר, עליכן קודם כל לשאול את עצמכן – מהו צבע השפתון המועדף עליכן? סביר להניח שיש לכם צבע אחד מנצח. יש מי שבוחרות צבע בגוון אפרסק בהיר, בעוד אחרות בוחרות דווקא באדום בוהק. חשוב מאוד להסתכל תחילה על האיפור הקיים בשידת האיפור שלכן, כדי שתוכלו להיות בטוחות שמדובר בצבע שמוכר לכן מחיי היום – יום.

איך תדעו מה הצבע המתאים ביותר השלב ה – 1 תבררו מהם הצבעים שבהן אתן משתמשות בדרך כלל

איך תדעו מה הצבע המתאים ביותר? השלב ה – 2: תורידו אפליקציה ייעודית

בחרתן את הצבע המתאים משידת האיפור? מצוין. עכשיו אתן צריכות לערוך חיפוש בחנות האפליקציות שבנייד אחר אפליקציה שמאפשרת לראות איך הפנים ייראו לאחר הליך של איפור קבוע שפתיים. כן, תופתעו אולי לשמוע, יש לא מעט אפליקציות כאלה שיראו לכן את הפנים שלכן לאחר ההליך. ההמלצה היא להוריד את האפליקציה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  1. קיבלה את מרבית הדירוגים (4.5 כוכבים לפחות)
  2. יש לה חוות דעת טובות
  3. גולשים ציינו כי היא טובה מאוד

איך תדעו מה הצבע המתאים ביותר השלב ה – 2 תורידו אפליקציה ייעודית

איך תדעו מה הצבע המתאים ביותר? השלב ה – 3: תזינו כמה תמונות פנים איכותיות באפליקציה

לאחר שתורידו את האפליקציה, תוכלו להזין בה את תמונות הפנים שלכן. ראוי לציין כי עליכן לשים לב שמדובר בתמונות פנים איכותיות ולא סלפי. אם אין לכן תמונות שכאלה, אפשר לבקש ממכרים לצלם אתכן במקום מואר. כשתהיה לכן תמונה זמינה, תוכלו להזין את הצבע המתאים באפליקציה ולראות איך אתן נראות עם גוון אפרסק או אדום בוהק לדוגמא.

 

איך תדעו מה הצבע המתאים ביותר? השלב ה – 4: תתייעצו עם מכרות ומומחים ותבחרו את הצבע המתאים ביותר

בשלב זה צריכות להיות בגלריה של הנייד שלכן מגוון רחב של תמונות שבהן אתן נראות עם איפור קבוע בשפתיים. נותר לכן לבהות בתמונות כמה פעמים ביום ולדמיין את עצמכן במראה זה לאורך תקופה. אנחנו ממליצות להתייעץ עם מכרות שאתן סומכות עליהן או מומחים בתחום, כדי שתוכלו לקבל חוות דעת נוספת, רגע לפני ביצוע ההליך.

 

לסיום

עכשיו יש בידיכן את כל האינפורמציה, כך שאתן תוכלו לדעת מה הצבע שהכי יתאים לכן כאיפור קבוע לשפתיים. נאחל לכן שתבצעו בחירה נכונה והולמת.

איך יודעים איזה צבע הכי יתאים כאיפור קבוע לשפתיים

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף