נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף אותו ולגרום לו להיות ממושמע. כידוע, לכל בחורה מתולתלת יש את הסודות שלה לסידור השיער – סודות שהיא שומרת לעצמה כאילו היו קוד גישה סודי לחשבון הבנק באפליקציה.

אבל יודעות משהו נוסף? לכל בחורה, לא משנה מה שגרת הטיפוח האישית שלה לתלתלים שלה, יש מוצר אחד שהיא לא תחליף לעולם. וכולן משתמשות בו. יודעות במה מדובר? לא? אנחנו נגלה לכן. גלייז לשיער זה הסוד הכמוס שידוע לכל סוס. עדיין לא גיליתן את נפלאות הגלייז לשיער? אצלנו תגלו את הכל.

 

 סוד כמוס של כל מתולתלת

כאמור, גלייז לשיער הוא מוצר שנוצר במיוחד לטיפול בשיער מתולתל והוא סוג של הכלאה בין קרם לשיער, מוס וג'יל. התפקיד העיקרי שלו הוא לגרום לשיער מתולתל ופראי להפוך להיות ממושמע ומסודר.

יש דרכים שונות להשתמש בו ולכל אחת יש את השיטה שלה – לעיתים מדובר בשימוש על שיער רטוב וכיווצו על מנת לייצר תלתלים מודגשים. לעיתים מדובר במריחה על כל תלתל ותלתל בנפרד – על מנת ליצור מראה תלתלים מודגש. בקצרה, אם יש לך שיער מתולתל – גלייז לשיער זו בין הכרויות החשובות ביותר שתעשי במהלך החיים שלך.

זיגוג שיער

 איך נדע לבחור גלייז לשיער?

בראש ובראשונה כדאי שנבין שמוצר איכותי לשיער לא יעלה שקלים בודדים, לכן כדאי מאוד שנהיה מוכנות להשקיע במוצר סכום מסוים. בנוסף, בסופו של דבר מדובר בניסוי ותהייה – כל אחת והגלייז לשיער שמתאים לה, לכן אין ברירה חוץ מלנסות ולראות.

ופן נשכח את זה, שכל בחורה מתולתלת מפתחת את שגרת הטיפוח שלה, לכן צורת עיצוב של מישהי אחת, לאו דווקא תתאים לך. לכן, הדבר החשוב ביותר לזכור הוא, שלא מתייאשים אם בהתחלה לא מסתדר – לבסוף זה יעבוד לכן ותגידו איך חיינו כל הזמן הזה ללא גלייז לשיער.

 

האם קיים סיכוי שלהשתמש בגלייז לשיער לא יתאים לנו?

קיים סיכוי. כמו בכל מוצר אחר – זו היתכנות וכדאי לקחת אותה בחשבון. באילו מקרים זה יכול לקרות? ובכן, דבר ראשון אם אתן מחפשות את המראה הנקי נקי והטבעי טבעי – ככל הנראה מוצר זה פחות יעבוד מבחינתכן. המראה שמתקבל באמצעות גלייז לשיער הוא מראה מאוד מוגדר ומאוד done ולכן כדאי שנדע מה הכיוון שלנו הרבה לפני שנרכוש מוצר כזה לשיער.

זיגוג שיער

 ומתי גלייז לשיער הוא מאסט?

במידה והשיער שלכן יצא מכלל השליטה ואין לכן זמן לחפוף אותו או לטפל בו בצורה אחרת שאתן רגילות אליה – גלייז לשיער, בשל היותו דומה לג'יל, יעזור להשתלט עליו וישחרר אותכן לעיסוקיכן.

 

 בשורה תחתונה

אם לא ננסה– לא נדע, לכן גלייז לשיער הוא מוצר לניסיון חובה.

זיגוג שיער