נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את סוגי הטיפולים לנשירת שיער

גברים רבים מרגישים תסכול כתוצאה מתופעה של נשירת שיער שתוקפת אותם.

מראה השערות שנושרות בכיור הוא מראה לא נעים.

המחשבה על התקרחות מלחיצה רבים שמבקשים לדחות את הקץ ככל הניתן ולהאריך את נעוריהם.

בפסקאות הקרובות נבחן תהליך זה ונציג מה ניתן לעשות כדי לדחות את הקץ למועד המאוחר ביותר.

 

אבחנה זה השלב הראשון

השלב הראשון בתהליך הוא אבחנה. הדבר הראשון שצריך לעשות לפני טיפול בכל סימפטום רפואי הוא למצוא את המקור לאותו סימפטום. בעניין נשירת השיער, נכון ללכת להתייעץ עם רופא. קודם כל – בדיקת דם. ייתכן שנשירת השיער מתרחשת בכלל חוסרים כלשהם בדם שניתן לטפל בהם באמצעות תוספים כלשהם. בשלב הבא הרופא מבצע "מבחן משיכה" ובודק כמה שיערות נושרות כאשר הוא מושך בעדינות את השיער.

 

טיפול – כי זה יעשה את השינוי

ישנם טיפולים מעכבים יעילים לטיפול בנשירת שיער. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר רק בטיפול מעכב ומונע. במצבים מסוימים, כמו נשירת שיער חלקית, השיער יכול אפילו לצמוח מחדש.

 

תרופות

אם נשירת השיער שלך נגרמת ממחלה בסיסית, יש צורך לטפל קודם כל במחלת הבסיס. אם תרופה מסוימת גורמת לנשירת שיער, הרופא שלך עשוי להמליץ לך להפסיק את השימוש בה למספר חודשים. ישנן מספר תרופות שכיחות לטיפול בנשירת שיער. מינוקסידיל היא תרופה ללא מרשם המגיע בצורת נוזל או קצף. משתמשים בה במריחה פעמיים ביום כדי להפוך את הטיפול ביעיל ביותר. המריחה היא מריחה על הקרקפת. הטיפול לוקח לפחות 4 חודשים עד שהוא מתחיל לעבוד. עם זאת, לטיפול עשויות להיות תופעות לוואי כמו גירוי הקרקפת וצמיחת שיער לא רצויה על עור הידיים והפנים. כמובן, הפסקת השימוש בתרופה עשויה להוביל להמשך נשירת השיער.

 

אורח חיים

אפשרות נוספת היא שינוי אורח החיים. אורח החיים עשוי להשפיע מאוד על נשירת השיער, לחץ, תזונה לא בריאה, הם גורמי סיכון משמעותיים לנשירת שיער. לכן, שמירת על אורח חיים בריא וספורטיבי, יחד עם שמירה על תזונה נכונה ובריאה, כזו המלאה בוויטמינים עשויה להוביל לצמצום משמעותי בנשירת השיער וההתקרחות. לכן, תחילה נכון לנסות את שינוי אורח החיים.

 

השתלת שיער

השתלת שיער היא פתרון נוסף לטיפול במצב של התקרחות. ישנם רבים החשים כי ההתקרחות פגעה בהם ובביטחון העצמי שלהם. כיום, בשונה מבעבר, ניתן לטפל בכך. בדרך כלל, נשירת שיער מתרחשת תחילה בחלק העליון של הראש ופחות בצדדים או בחלק האחורי שלו. במהלך הליך השתלת שיער רופא עור או מנתח פלסטי מסירים שיער מחלק בראש שיש לו שיער ומשתיל אותו לקרחת. לפעמים נלקחת רצועת עור גדולה יותר המכילה קבוצות שיער מרובות. זה אינו הליך המצריך אשפוז. סיכונים אפשריים כוללים שטפי דם, חבורות, נפיחות וזיהום. עם זאת, כאשר מדובר בהשתלת שיער במקום איכותי ואצל מנתח בעל ניסיון, הסיכון לכך שואף לאפס.

איש מחייך

 

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף