נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיצוב גבות בשיטת השיערה

נראה לאחרונה שכולן בוחרות לעצב את הגבות שלהן באמצעות שיטת השיערה. אם שמעתן על השיטה הזו אבל אתן לא יודעות בדיוק במה מדובר, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותקבלו את כל המידע הנחוץ לכם בנושא זה. שכן, רגע לפני שאתן קובעות תור לקוסמטיקאית, עליכן לדעת מה הפרטים שאתן צריכות לבדוק מראש.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שראינו את מנהלת המשרד מגיעה מידי יום עם כובע גרב חם שמכסה את המצח והגבות שלה. מדובר בעניין חריג, שכן, מדובר באישה שלא נוהגת לכסות את הראש שלה כלל ובטח לא עם כובע צמר באמצע חודש אוגוסט. בשלב מסוים התברר לנו שהיא מסתירה מתחת לגובה טעות מביכה. היא ניגשה ל"מומחית" שעיצבה את הגבות שלה בשיטה חדשנית אבל לא טרחה לברר פרטים חשובים מראש, כך שבסופו של דבר, היא חזרה עם גבות שונות אחת מהשנייה, בצבעים, בגודל ובעובי. כשגילינו את הטעות הזו, הבנו שצריך לכתוב על כך מדריך מקיף שיאפשר לכל אחת לדעת את הפרטים החשובים ביותר רגע לפני שהיא מבצעת הליך שכזה.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לדעת על עיצוב גבות בשיטת השיערה : שאת בוחרת במומחית בתחום

קודם כל ולפני הכול את צריכה להיות בטוחה שאת בוחרת במומחית שלמדה את התחום באופן מעמיק. שכן, יש לא מעט קוסמטיקאיות שלא למדו את התחום או למדו אותו אבל הן לא בקיאות בו מספיק כדי ליישם. כך שבשלב הראשוני עלייך לבדוק שאת מגיעה אל מכון שיש בו קוסמטיקאית מוסמכת עם תעודת הסמכה בתחום. בנוסף, חשוב שתבדקי שהיא מבצעת את ההליך עם המכשירים המתקדמים ביותר של חברת לאש קוסמטיקס

שידועה כחברה הטובה ביותר שמאפשרת להגיע לתוצאות טובות.

 

הדבר ה – 2 שחשוב לדעת על עיצוב גבות בשיטת השיערה : שנשים יצאו ממנה מרוצות

ההמלצה שלנו היא תמיד לערוך בירור מקיף אודות המקום הנבחר. כך שאם בחרת להגיע אל מכון מסוים, את צריכה לערוך בדיקה בדרכים שונות. אנחנו נוהגים לערוך את הבדיקות הללו באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • פרסום פוסט בפייסבוק
  • קריאת פוסטים שנכתבו בפייסבוק אודות הקוסמטיקאית
  • בירור מול חברות, שכנות או קרובות משפחה

 

הדבר ה – 3 שחשוב לדעת על עיצוב גבות בשיטת השיערה : יהיו לכן גבות במראה טבעי

עכשיו אתן כנראה כבר יודעות מי צפויה להיות הקוסמטיקאית שתבצע עבורכן את ההליך ממנו תצאו עם גבות מושלמות. זה הזמן לספר לכן שאתן צפויות לצאת מהמכון שלה עם גבות במראה טבעי. שכן, כל היופי בשיטת השיערה זו העובדה שניתן להגיע לתוצאות מרהיבות שיגרמו לכן להיראות הכי טוב שיש מבלי שייראה שעברתן תהליך קוסמטי.

 

לסיום

עכשיו אתן יודעות את כל הפרטים החשובים על עיצוב גבות בשיטת השיערה, כך שנותר לכן רק לקבוע תור ולהתחדש!

העין

 

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף