נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו הצעדים שחובה לעשות ברגע שיש לכם הליקובקטר

הליקובקטר פילורי הוא חיידק נפוץ שתוקף את מערכת העיכול וגורם לחוסר נוחות שאי אפשר להתעלם ממנו. בימים האחרונים אנו שומעים על עלייה ניכרת במספר הסובלים מחיידק זה והחלטנו שלא להישאר אדישים לדבר. לכן, העלינו את המדריך הנוכחי שיציג את הצעדים החשובים שצריך לבצע אם אתם סובלים מתרחיש זה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתסיימו עם החולי בקרוב.

 

קודם כל – תכירו בחיידק ההליקובקטור

סביר להניח שלא שמעתם עליו בעבר, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתם סובלים ממנו. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר בחיידק בעל מראה ספירלי שגדל בתוך מערכת העיכול והוא עשוי לתקוף את הרירית של הקיבה. חיידק זה גורם לא פעם להופעת כיבים במערכת העיכול, כך שנוצרת דלקת בתוך הקיבה. תרחיש זה מאפשר להליקובקטר לחיות בסביבה נוחה. תפקידכם להביא לשינוי בסביבה זו ולהפחית את החומציות שקיימת בקיבה. שכן, ההליקובקטר צפוי להיעלם ברגע שהחומציות תפחת.

קודם כל – תכירו בחיידק ההליקובקטור

תסמיני ההליקובקטר

בעוד רגע נציג בפניכם את 2 הצעדים שתצטרכו ליישם כדי לסלק את ההליקובקטר מהגוף שלכם. קודם לכן, צריך לבדוק שאתם אכן סובלים מחיידק זה ולא מבעיית עיכול כלשהי. בדקו אם אתם חווים את התסמינים הבאים:

  • בחילות
  • כאבי בטן ונפיחות
  • ירידה חדה במשקל
  • כאבי בטן שמחמירים בעת רעב
  • תחושת צריבה בבטן
  • אובדן תיאבון ועוד

נמליץ לקרוא את המשך המדריך שיציג בפניכם את כל המידע הנחוץ אודות טיפול טבעי בהליקובקטר פילורי שיאפשר להעלים באופן הדרגתי את התסמינים שהוצגו לעיל.

 

הצעד ה – 1: תבחרו בטיפול טבעי

הגעה לרופא המשפחה תגלה בפניכם מגוון רחב של תרופות כימיות שראוי להימנע מצריכתן. אנחנו כאן כדי להעלות את המודעת בכל הנוגע לקבלת טיפול טבעי שיכול להביא לשינוי מהיר בקלות. הדרך הטובה ביותר היא צריכה של תמצית צמחים טבעית שכוללת את המרכיבים הבאים:

  • מיץ אשכולית טבעי
  • תמצית זרעי אשכוליות
  • תמצית צמחים שמן אתרי

הצעד ה – 1 תבחרו בטיפול טבעי

הצעד ה – 2: צריכה יום יומית של התמצית

הצריכה של התמצית צריכה להתבצע פעמיים ביום. מומלץ לצרוך אותה בשעות הבוקר והערב על בטן ריקה, כדי להביא לספיגה איכותית של הצמחים. כאמור, התמדה בצריכת התמצית תחסל את החיידק תוך זמן קצר, אך אין זה מספיק. מומלץ לצרוך את התמצית למשך כחצי שנה, כדי להימנע מחזרתו של החיידק שעשוי להתפתח שוב בקיבה במידה ויהיו שינויים ברמת החומציות.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להיפרד מהחיידק

אלה היו 2 הצעדים שתצטרכו לבצע במידה ואתם סובלים מהליקובקטור פילורי. כעת ברור לכם שמוטלת עליכם האחריות להתמיד בצריכה של תמצית טבעית שתשנה את רמת החומציות בקיבה. נאחל בהזדמנות זו שתשמרו על תזונה בריאה ושתקפידו על התכשיר הטבעי שיחזיר את השקט לקיבה שלכם בקרוב.

אלו הצעדים שחובה לעשות ברגע שיש לכם הליקובקטר