נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עשה ואל תעשה לפני טיפול בהזרקות בוטוקס

טיפולי הזרקות בוטוקס הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות וכיום, ניכר כי מכוני יופי שונים מציעים טיפולים מסוג זה לקהל הלקוחות הרחב.

אם גם אתם נמנים עם אותם לקוחות שהחליטו לעבור טיפול הזרקת בוטוקס, כדאי שתעברו על כמה כללי "עשה" ו"אל תעשה" בטרם הגעתם לטיפול.

 

רשימת הכללים

בכדי שתצליחו לקבל את תוצאות טיפול טובות באופן מקסימאלי, להלן, פירוט של כמה דברים שמומלץ לעשות ולא לעשות בטרם תעברו את טיפולי הזרקות בוטוקס:

  • ראשית, בחרו ברופא מקצועי ומנוסה. תוצאות טובות של טיפול בוטוקס תלוי במידה רבה גם במיומנות הרופא המטפל. כדאי שתוודאו כי הרופא שבו תבחרו שולט היטב באנטומיה של הפנים ומנוסה בהזרקת בוטוקס.
  • חשוב שתספרו לרופא המטפל אודות רגישויות, מחלות או אלרגיות שקיימות אצלכם, כך שבאמצעות מידע זה, הוא יוכל לבחון אם אתם מתאימים לקבלת הזרקת בוטוקס. מעבר לכך, אם מדובר בטיפול בוטוקס הראשון שלכם, כדאי שגם בזה תשתפו את הרופא המטפל, כך שהוא ידע להעניק לכם טיפול באופן שמרני וזהיר יותר.
  • כדאי שתבצעו בירור האם טיפול הבוטוקס הוא אכן טוב עבורכם. קחו בחשבון בעיות עור וכיו"ב, שאולי קיימות אצלכם ובאופן זה, תוכלו לשקול היטב אם כדאי לכם לעבור טיפול מסוג זה.
  • הציגו בפני הרופא המטפל את האזור המדויק בפנים, בו תרצו לבצע את הזרקת הבוטוקס. כדאי אפילו לערוך תיאום ציפיות עם הרופא המטפל חגבי התוצאה הסופית אליה אתם שואפים להגיע באמצעות הטיפול. תיאום ציפיות זה הינו חשוב בכדי למנוע אכזבה או אי נעימויות בשל תוצאות טיפול אשר להן לא ציפיתן.
  • מבחינת הדברים מה כדאי להימנע בטרם טיפול הבוטוקס, נכללים פעילות גופנית – ההמלצה היא לנוח בטרם הטיפול או לפחות להימנע מביצוע פעילות גופנית אינטנסיבית. פעילות ספורטיבית מאומצת עלול לגרום לבוטוקס להתפוגג די מהר ובכך לפגום בתוצאות הטיפול ולפיכך, כדאי להימנע מלבצע אותה בטרם הטיפול.
  • אם הנכם מעשנים בדרך כלל, בטרם הטיפול – אל תעשנו, שכן העישון עלול לגרום משום ליצירה של רדיקלים חופשיים בגופכם, אשר בתורם יכולים לגרום לקמטים.
  • אל תגיעו מאופרים לטיפול, שכן, בטרם תחילת הטיפול, הרופא יחטא את פניכם באמצעות חומר מתאים ולכן לא כדאי שתגיעו מאופרים.
  • אל תפחדו לשאול שאלות הנוגעות לטיפול. קבלת ייעוץ מפורט בנוגע להזרקת הבוטוקס ובנוגע לתוצאות שעשויות להתקבל הינה חשובה עבורכם ולכן לא כדאי לדלג עליה. אם יש לכם התלבטות בנוגע לטיפול או שאלות שאתם מעוניינים לשאול את הרופא המטפל – אל תהססו ותשאלו אותו.

 

לסיכום

טיפול הזרקת בוטוקס מטרתו לתרום לאסתטיקה של אזורים שונים בפנים ובשנים האחרונות הוא נעשה יותר ויותר פופולארי. בכדי לקבל תוצאות טיפול טובות, על המטופל להקפיד על כמה כללים ולהימנע מדברים מסוימים, בטרם קבלת הטיפול.

 

 

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף