נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרכיבים טבעיים בטיפוח הפנים

בשנים האחרונות, תעשיית הקוסמטיקה חווה זינוק בביקוש למוצרים הרותמים את כוחו של הטבע כדי לשפר את מראה ומרקם עור הפנים. במקום מוצרים מתועשים המכילים כימיקלים וחומרים משמרים אגרסיביים, מוצרי קוסמטיקה טבעית מציעים מרכיבים בריאים המזינים את העור ומיטיבים איתו לטווח הארוך. המשיכו לקרוא כדי לדעת עוד על המרכיבים הטבעיים במוצרי טיפוח לעור הפנים ועל היתרונות שלהם.

 

קמומיל

הקמומיל, המוכר לנו בעיקר מחליטות תה, זכה למעמד של צמח מרפא ברפואה ובקוסמטיקה הטבעית. הקמומיל מכיל רכיבים נוגדי חמצון וחומרים אנטי דלקתיים, הנספגים בעדינות בעור ומקלים על אדמומיות ודלקות. רכיבים אלו הופכים אותו למרכיב נפוץ בתכשירים לטיפוח הפנים המיועדים לריפוי פצעים, הרגעת העור ומוצרי אנטי אייג'ינג. באתר צמחי מרפא הרמב"ם – פריחת השלווה תוכלו למצוא מוצרים לטיפוח הפנים המכילים קמומיל וצמחי מרפא נוספים.

 

אלוורה

צמח האלוורה, אשר במצרים העתיקה היה מכונה "צמח חיי הנצח", הוא צמח בעל תכונות ריפוי רבות שמשתמשים בו בכל רחבי העולם. האלוורה עשירה במינרלים, חומצות אמינו, וויטמינים ורכיבים נוספים אשר מזינים את העור ומעניקים לו לחות. האלוורה מסייעת לשיקום העור ומטפלת בפצעים הנובעים ממחלות עור כמו אקנה וסבוריאה, ולכן משתמשים בה במוצרים קוסמטיים רבים לעור הפנים.

 

שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא שמן המופק מזרעי שיח החוחובה, והוא משמש כבר שנים רבות לריפוי פצעים. המבנה המולקולרי של שמן חוחובה הופך אותו לדומה לסבום, שהוא השומן שהעור שלנו מייצר באופן טבעי, ולמעשה מחקה את פעולתו, נספג בעור בקלות ומשקם אותו. הוא שופע נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרליים, ולכן מככב בתחום הקוסמטיקה הטבעית. הוא מתאים גם לטיפול באקנה, לטיפול באקזמה ולאנטי אייג'ינג.

 

שמן זית

שמן זית מכיל חומצות שומן, ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, אשר מעניקים לו יתרונות בריאותיים רבים הן בתחום התזונה והן בתחום הקוסמטיקה. הוא מחדש תאים בעור, מונע קמטים וקמטוטים, מעניק לחות לעור ואיננו סותם את הנקבוביות. סגולותיו הרבות עבור העור הופכות אותו למרכיב נפוץ בקרמים, מסכות פנים וסבונים.

 

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי בעל תכונות אנטיספטיות. תכונות אלו הופכות אותו לתרופה טבעית מעולה לחתכים וצלקות בעור, אקנה, פריחות בעור, פטריות ופסוריאזיס, והוא מסייע לאיזון עור יבש או עור שמנוני. רצוי שלא למרוח שמן עץ התה טהור על העור אלא לדלל אותו בשמן אחר כמו שמן זית, שמן שקדים או שמן קוקוס, או לבחור במוצר קנוי המכיל כמות מדודה שלו.

 

סיכום

מרכיבים טבעיים כמו קמומיל, אלוורה, שמן חוחובה, שמן זית ושמן עץ התה יכולים לעשות פלאים לעור הפנים שלכם. בניגוד לטיפול בעור הפנים באמצעות חומרים מתועשים המכילים כימיקלים וחומרים משמרים אגרסיביים, טיפול באמצעות מרכיבים טבעיים הוא עדין עבור העור ושומר על בריאותו לטווח הארוך.

טיפול פנים

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף