נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם לא מצליחים להפסיק לעשן? כך תמזערו את הנזק

כל אחד מאתנו יודע שניתן למזער את נזקי העישון באופן ניכר, תוך הפסקה מוחלטת של צריכת הסיגריות. הבעיה היא שרבים מאתנו תרים אחר השאיפות באופן תדיר והמחשבה על הפוגה נהיית קשה יותר מיום ליום. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפני כל דורש את האפשרויות שיובילו למזעור הנזק. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל המידע הדרוש בנושא.

 

הפחיתו את מספר הסיגריות

אתם מרגישים צורך בשאיפת עשן? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לצרוך את כמות הסיגריות הקבועה שלכם. נמליץ להכין טבלה מסודרת שתאפשר לכם לבצע מעקב אחר צריכת הסיגריות היומית. לאחר מכן, תוכלו להחליט לגבי הפחתה של סיגריה אחת ליום או שבוע ולהמשיך בהפחתה זו לאורך זמן. כך תוכלו להמשיך לעשן, אך תפחיתו את מספר השאיפות החודשיות באופן ניכר. שימו לב, תוכלו לבצע את הפעולה הזו תוך שימוש באפליקציה ייעודית או באמצעות כתיבת תזכורות בפלאפון.

 

תגלגלו סיגריה באופן עצמאי

סביר להניח שאתם מכירים בסיגריות שניתן להכין באופן עצמאי תוך שימוש בטבק שמועבר אל ניירות גלגול של טבק עבודי. נמליץ לכם לעבור לסיגריות אלה, משום שהן יאפשרו לכם לשלוט בכמות הטבק שתימצא בכל סיגריה. נציין שתוכלו להכין מראש סיגריות קטנות יחסית, תוך גזירה של נייר הגלגול שקיים ברשותכם. מדובר באפשרות מומלצת במיוחד שכדאי לנסות, רגע לפני שבוחנים את האופציות האחרות.

 

תצרכו תזונה בריאה

מומחים בתחום הבריאות ממליצים לשמור על אורח חיים בריא שכולל צריכה של תזונה טבעית שעשירה בוויטמינים ומינרלים שמסייעים בנטרול של חלק מנזקי העישון. נציין שמומלץ להוסיף לתפריט היומי את המאכלים הבאים:

  • פירות
  • ירקות
  • דגים
  • עוף או בשר
  • קטניות (אגוזים, שקדים וכו')

 

שמירה על תזונה נכונה תחזק את הגוף שלכם ותחזיר אותו למוטב.

 

תבצעו פעילות גופנית בתדירות גבוהה

פעילות גופנית שמתבצעת בתדירות גבוהה יכולה להוביל בסופו של דבר לשיפור של בריאות הגוף הכללית וחיזוק מערכת החיסון. אם אתם לא מצליחים להפסיק לעשן, עליכם לבדוק מהי הפעילות הגופנית הנכונה עבורכם ביותר וליישם אותה. שכן, זו צפויה להפחית את ההשפעות השליליות שבאות לידי ביטוי בעקבות עישון של סיגריות. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שאלה האפשרויות שנחשבות למומלצות ביותר:

  • שחייה
  • ריצה
  • רכיבה על אופניים

 

מילים אחרונות לסיום

אתם יכולים למזער את נזקי העישון, תוך יישום 4 הפעולות שהוצגו לעיל. כעת ברור לכם שתצטרכו לשנות את אורח החיים שלכם ולהפחית את כמות הסיגריות שאתם צורכים. בשלב זה נותר לנו לאחל שתיישמו את המדריך על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו ליהנות מהתוצאה הרצויה. נזמין אתכם להעביר את הטיפים החשובים הללו הלאה, כדי שאחרים יוכלו להכיר בהם ולהחכים.

להפסיק לעשן