לכולנו מגיע איזשהו שלב בחיים שאנחנו מסתכלים על הפנים שלנו מקרוב במראה ורואים שבמרכז הפנים ובעיקר על האף צמחו נקודות שחורות קטנטנות.

נקודות אלו הנקראות קומדונים או בשמן הנפוץ יותר "שחורים", פוגמות בנראות של הפנים שלנו ובמרקם שלהן ולפיכך לרוב נרצה לעשות מה שצריך על מנת להסיר אותן.

השוק מלא בשיטות ותכשירים להוצאת שחורים, אך חשוב במיוחד לעשות זאת באופן הבטיחותי ביותר ולהכיר את השלבים השונים להוצאת שחורים בטרם עושים זאת, אחרת אנחנו עלולים לגרום נזק ולהשאיר על הפנים סימנים וצלקות.

לפיכך כתבנו עבורכם את המדריך המלא להוצאת שחורים.

 

מהם שחורים, ומדוע הוצאתם בצורה לא בטוחה עלולה להזיק?

שחורים הם פצעונים קטנים הצומחים על מרכז הפנים שלנו באזור האף כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי הגורם לכך שבלוטות החלב מייצרות עודפי שומן המצטברים בנקבוביות הפנים שלנו. כאמור, השחורים מופיעים דווקא במיקומים הבולטים ביותר על הפנים שלנו ולכן מפריעים מאוד לאנשים רבים המבקשים להסיר אותם.

אמנם שחורים נראים כמו פצעונים קטנים ושטחיים, אך זו טעות לחשוב שהם דבר שקל להסיר. האמת היא שהחלק של ה"שחור" שבולט מעל לעור הפנים הוא חלק קטן ביותר, ומרבית גופו של השחור נמצא מתחת לפני העור בבסיס הנקבוביות. לכן כאשר אנחנו מוציאים שחורים חובה לקחת בחשבון שמדובר בפצעונים הנמצאים גם בעומק העור, אחרת אנחנו עלולים לגרום נזק של ממש לעור שלנו.

 

כך תוציאו שחורים באופן הבטוח ביותר

לא משנה באיזו שיטה אתם בוחרים להוציא את השחורים, ישנם מספר שלבים לתהליך שחייבים לעבור:

פתיחת נקבוביות העור:

ראשית נרחיב ונפתח את נקבוביות העור באמצעות חימום הפנים. זאת נעשה על ידי הרטבתם במטלית חמה או באמצעות תכשיר שיועד לכך. פתיחת הנקבוביות חשובה לשם גישה טובה לעומק הנקבוביות, שכזכור שם נמצאים בסיסי השחורים.

הוצאת השחורים:

כעת מתחיל טיפול הוצאת השחורים בדרך המועדפת עליכם. ישנם מספר תכשירים להוצאת שחורים שתוכלו לבחור מתוכם כגון מסכות ועוד. חשוב מאוד לא לעשות זאת בדרכים לא בטוחות כגון הפעלת לחץ חיצוני על העור.

 

סגירת נקבוביות העור:

לאחר סיום תהליך הוצאת השחורים יש לסגור את נקבוביות העור באמצעות קירור הפנים. זאת נעשה על ידי הרטבתם במים קרים או באמצעות תכשיר שיועד לכך. סגירת הנקבוביות חשובה לשם שמירה על לכלוך שיצטבר על הפנים מחוץ לנקבוביות, וכך הטיפול שעשיתם יחזיק לאורך זמן.

 

אמצעים מומלצים להוצאת שחורים

ישנם תכשירים שונים בשוק להוצאת שחורים. חלק מהתכשירים מבוססים על חומצות מלאכותיות ואחרים עשויים חומרים טבעיים. ההמלצה שלנו היא לא להשתמש בתכשירים כימיים, שכן יתכן והם יסייעו לכם לפתור את בעיית השחורים, אך הם עלולים ליצור נזקים אחרים.

לדעתנו השיטה הטובה ביותר היא הסרת שחורים בוואקום באמצעות משאבת וואקום כגון משאבת DUSK SHINE של חברת DUSK. שיטה זו בטיחותית ביותר ויעילה מאוד ומנקה את העור שלכם באופן יסודי משחורים.

 

אישה לאחר טיפול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *