הלבנת שיניים הפכה בשנים האחרונות לנגישה יותר מכל הבחינות. עובדה זו גרמה לכך שההלבנה נחשבת כיום לאחד הטיפולים המשלימים הנפוצים ביותר. בעקבות שינוי משמעותי זה, יצאנו לבחון האם יש להלבנת שיניים השפעה בריאותית חיובית שגורמת ליותר ויותר אנשים לרצות לבצע אותה. פגשנו את אלו שעברו את ההליך ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות בנושא. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות.

 

האנשים שמאחורי המדריך

כפי שכבר ידוע לכם, המדריך הנוכחי נכתב בעזרתם של אנשים שביצעו הליך של הלבנת שיניים. הגענו אליהם בעקבות פרסום שכתבנו ברשתות החברתיות. להפתעתנו, כמות הפניות הייתה עצומה ומצאנו את עצמנו פונים בסופו של דבר, רק לרבע ממספר הפונים. מדובר בכמה אנשים שעברו את הליך הלבנת השיניים בעשור האחרון.

כל אחד מהם ציין בפנינו את התחושות וההשפעות הבריאותיות שלדבריו, באות לידי ביטוי לאחר הליך ההלבנה. כעת, אתם יודעים שיש השפעה בריאותית חיובית על אלו שביצעו את ההליך. עכשיו נציין בפניכם מהי ההשפעה הזו ואיך היא באה לידי ביטוי.

 

השפעה בפן הנפשי

לא מעט אנשים ציינו בפנינו שהלבנת השיניים השפיעה עליהם מבחינה נפשית. הם אמרו שעד לפני שערכו את ההלבנה, הם מצאו את עצמם מחייכים מעט בגלל שהרגישו שלא בנוח מהפיגמנטציה שהייתה להם על השיניים. הם אמרו שהיום הם ממליצים לכל אחד לשים בצד את כל מה שנוגע לנושא של מחיר הלבנת שיניים ולבצע את ההליך, פשוט כי המחיר שווה כל רגע של אושר וביטחון עצמי. את ההשפעות הנפשיות החיוביות קראנו גם באתר אסתטיקו – מגזין האסתטיקה של ישראל. שם נכתב שהלבנת שיניים מאפשרת לאנשים להרגיש יותר בטוחים בעצמם.

 

השפעה בריאותית פיזית

כל האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו ללא יוצא מן הכלל שיש השפעה בריאותית משמעותית מבחינה פיזית. לדבריהם, עד לפני הליך ההלבנה הם היו נוהגים לצחצח את השיניים פעם אחת ביום (ולפעמים פעמיים). מאז שעברו את ההלבנה, הם עושים כל שביכולתם כדי לשמור על היגיינת הפה במטרה לשמר את הליך ההלבנה ואת התוצאה המיטבית שלו. כך שבין היתר, באה לידי ביטוי השפעה בריאותית שנוגעת לשמירה על היגיינת הפה שלא תמיד באה לידי ביטוי לפני ביצוע הליך ההלבנה.

 

המסקנה שלנו – כדאי לבצע הלבנת שיניים

כל אחד רוצה להיות בריא מבחינה פיזית ונפשית. נדמה שהליך של הלבנת שיניים מאפשר להגיע ל – 2 התוצאות הללו. כך שהמסקנה שלנו היא לבצע את ההליך בהקדם. רגע לפני שתצאו לערוך הלבנה, כדאי שתבדקו היטב עם אחד או יותר מהגורמים הבאים לגבי המלצות על מכונים מוכרים:

  • מכרים, חברים וקרובי משפחה
  • חברים וירטואליים (באמצעות פרסום ברשתות החברתיות)
  • אנשים שעברו את ההליך בעבר ועוד

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שיש להלבנת שיניים השפעות בריאותיות משמעותיות  רבות.

הלבנת שיניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *