אין ספק שבשלב כזה או אחר, אלא אם כן שם המשפחה שלכם הוא טראמפ, כמעט כל אחד מאיתנו יצטרך להסתייע בלקיחת הלוואות, או לפחות בלקיחת הלוואה בודדת. בין אם יש צורך לשפץ את הבית הקיים או לרכוש בית חדש, רוב הסיכויים שתשבו לייעוץ עם חברות ייעוץ משכנתא.

אין ספק, החיים בארץ לא תמיד תותים, כמו שאמר חנן בן ארי. יחד עם זאת, בעזרת סיוע נכון אפשר להפוך תהליכים בירוקרטיים ומורכבים – למהנים ומלמדים. בין אם יש צורך לקחת הלוואת גישור, שהיא הלוואה לטווח זמנים קצר בדרך כלל, או שיש צורך לקחת הלוואת משכנתא ל-40 שנים, ייעוץ הוא מומלץ. יועצי משכנתאות ידעו לכוון אתכם אל מסלולי משכנתאות מומלצים עבורכם, תוך התחשבות בהמון פרמטרים וגורמים המשפיעים על החזרים חודשיים במשך תקופת ההלוואה. (התמהיל שיוזיל לכם עשרות אלפי שקלים).

דפים מחשבון וכסף

לקיחת הלוואות לרכב, שיפוץ ועוד

זכרו, זה שריבית מסוימת נמוכה כיום, לא אומר שכך יהיה המצב במשך 20-30 שנים. אנשים לוקחים הלוואות גם עבור שיפוץ הבית, ובפעמים רבות ניתן להסתפק בלקיחת הלוואת גישור. הלוואות גישור ניתנות בלא מעט מקומות ועל ידי לא מעט גורמים פרטיים ועסקיים, היות ומדובר בסכומי כספים שבדרך כלל לא יהיו גבוהים במיוחד (לא יותר מ-60,000 ₪ בדרך כלל).

לרוב, הלוואות גישור יהיו בריבית גבוהה יותר מאשר הלוואות משכנתא. זאת, משום שמדובר בהלוואה הניתנת לתקופת זמן קצרה. הריבית בדרך כלל תהיה באזור ה-3%-4%. אין ספק, קיימים גם המון מקרים בהם אנשים בוחרים לקחת הלוואות מגורמים עברייניים שונים. הבעיה היא שלא תמיד ניתן לדעת מי הוא גורם עברייני ומי לא. במקרים רבים, חברות שנראות לגיטימיות לגמרי עשויות להיות מתופעלות על ידי גורמים אפורים שונים. זכרו, יכול להיות שאתם כרגע לחוצים מאוד מבחנה כלכלית ואתם חייבים תזרים מזומנים, אך את ההלוואה אתם תצטרכו להחזיר בשלב מסוים, ועדיף שזה יהיה מגורמים לגיטימיים.

הלוואות בתנאים טובים, ממי לוקחים?

לדאבוננו, כבר רבות דובר על כך שחייהם של אנשים נהרסו כליל בעקבות לקיחת הלוואות מהשוק האפור ומכל מיני גורמים שונים. בין אם אתם צריכים לקחת הלוואה למוגבלים או לאנשים לא מוגבלים בכדי לרכוש רכב חדש, לשפץ את הבית או לקנות דירה, בצעו את צעדיכם בצורה הכי מחושבת שאתם יכולים. ברוב המקרים, אנשים מחזירים הלוואות במשך שנים ארוכות, וכדאי שההחזרים יהיו בהתאם ליכולות שלכם.

בכדי לוודא שאכן תעמדו בהחזרים החודשיים, פנו אל ייעוץ משכנתאות מקצועי. יועצי משכנתא יעמדו לרשותכם ועבורכם בכל מקרה בו יש צורך לקחת משכנתא. בסופו של דבר, ההצלחה שלכם היא ההצלחה של חברת המשכנתאות אותה שכרתם. הקפידו לבחור יועצי משכנתא מומלצים, בחרו תנאים נוחים למשכנתא בעזרתם. לא פעם, ייעוץ משכנתא נטרלי עשוי לחולל את כל ההבדל בין משכנתא בתנאים מצוינים לבין משכנתא מסורבלת וקשה להחזר.

להלן מאמר נוסף – כיצד לשמור על הבריאות בתהליך ביצוע שיפוץ ועבודות בנייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *