נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לשמור על הבריאות בתהליך ביצוע שיפוץ ועבודות בנייה

לעוסקים בכל מקצוע שהוא ובכל תחום עיסוק, יש בעיות פיזיולוגיות שונות המאפיינות אותם. כל כמה שהדבר נשמע מפתיע, גם בתחומים שנחשבים לכאורה ככלאה שאינם גורמים לבעיות, מתקיימות בעיות המשפיעות על העוסקים בהם. כך למשל, אנשים העוסקים בתחום הקולינרי, עלולים לסבול מבעיות הנגרמות עקב עמידה ממושכת על הרגליים. הבעיות המוכרות בתחומים הללו הן, לפיכך, בעיות ברכיים, בעיות של דליות ברגליים או בעיות בגב. מי שהעבודה שלהם כרוכה בישיבה מרובה מול המחשב, עלולים לסבול מבעיות גב, כמו גם ממחושים בחלקי גוף אחרים. מורים ועובדי הורעה עלולים לסבול מבעיות במיתרי הקול, שלא לדבר על בעיות גב כתוצאה מעמידה ממושכת. מהן הבעיות המאפיינות את תחום השיפוצים ועבודות הבנייה? איך ניתן לשמור על הבריאות ולהמשיך לעבוד במקצועות הבנייה לאורך שנים? להלן התשובות.

 

בעיות בריאות המאפיינות את עובדי השיפוצים

כשנכנסים לעומק המוזג הקרוי שיפוצים, מגלים שיש בו מגוון רחב של עיסוקים. כיון שכך, יש גם מגוון בעיות המאפיינות עובדים בתחומי משנה שונים של השיפוצים. עם הבעיות היותר נפוצות שתחום ניתן למנות בעיות גב וברכיים, יחד עם בעיות נשימה. מי שעובדים לאורך שנים בריצוף, עלולים לסבו באופן חריג מבעיות גב, כמו גם מבעיות ברכיים. זאת, כיוון שעבודת הריצוף מתבצעת בכריעה על הברכיים, ולעיתים אפילו בשכיבה. כיוון שמדובר במצב מתמשך מצד אחד, אבל בלתי טבעי בעליל מצד שני, רק טבעי שתתפתחנה עם השנים בעיות ברכים וגב.

בתחום הצבע והטיח, אחת הבעיות היותר נפוצות הינה בעיית נשימה. חשיפה ארוכת שנים לחומרים בעייתיים, עלולה לגרום לבעיות נשימה. עם זאת, נקיטה באמצעי זהירות לאורך כל שנות העבודה מפחיתה באופן משמעותי ואפילו מבטלת את הסיכונים. עבודה בתחום המיזוג, הדורשת נשיאה של משאות כבדים לאורך זמן, עלולה גם היא לגרום לבעיות פיזיולוגיות שונות בגב ובברכיים. (למידע על קבלני בניה לחץ כאן).

מד דופק

 

איך שומרים על הבריאות

על מנת לשמור על הבריאות, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפעול על פי הנחיות מקצועיות מצד אחד, ולהצטייד באמצעי עזק שעשויים להפחית את הסיכונים. במקצועות שבהם עלולה להיווצר פגיעה בנשימה, יש להצטייד במסכה מתאימה. כך גם לגבי עבודות נגרות, וכל סוגי העבודה הגורמים לעובדים לנשום אוויר מזוהם. יש להקפיד על שתיית חלב באופן קבוע, ויחד עם זאת יש להצטייד במסכות המסננות את האוויר. עם כל חוסר הנוחות, מדובר בפתרון יעיל.

מי שעובדים במקצעות הדורשים הרמת משאות כבדים, חייבים להצטייד באמצעי עזר המאפשרים להם לעבוד ביעילות. עם האמצעים הללו ניתן למנות חגורות שונות המקלות על ההעמסה, ואמצעים שישמרו על הברכיים. אמצעים דומים מתחייבים גם בעת עבודות ריצוף. אם יש לך עניין להכיר לעומק את נושא הבריאות, אתה במקום הנכון. בלוג הבריאות של ישראל משיא עצות מעשיות שיסייעו לך להתגבר על בעיות קיימות ולהימנע מבעיות עתידיות.

 

אנו ממליצים לכם גם לקרוא על – תיקון נזילה בניאגרה סמויה ההשפעות הבריאותיות – למאמר בנושא כנסו לכאן.

זכוכית מגדלת
הקלה על כבדי ראייה

חוש הראייה הוא כנראה החוש החשוב והמשפיע ביותר על אורח חיינו. יחד עם חוש השמיעה, מדובר בכלים העיקריים שלנו

אישה בלונדינית
סכנות בתהליך השתלת שיניים

תהליכי השתלות השיניים בישראל הפכו לנפוצים במיוחד, אנשים מבוגרים רבים מחליטים לעבור את התהליך שמשפר בצורה משמעותית את איכות

בטן
כל המידע על כאבים בקיבה

כאבי בטן עלולים להעיד הרבה על מצבנו הנפשי, התזונתי והבריאותי. ברוב המקרים כאב בטן הוא דבר שבא וחולף, אך

טיפול
מהי השתלת עצמות חניכיים

השתלמת עצמות חניכיים הוא תהליך בו רופא מומחה מוסיף לרקמות עצם נוספות לעצמו הלסת. לרוב טיפול זה קורה על

עלה
תהליך המיצוי של שמן CBD

שמן CBD או שמן קנאביס בשמו המוכר יותר, הוא שמן רפואי טבעי שמטרתו לסייע בשיכוך כאבים והתמודדות עם מגוון