נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב לקבל ליווי מקצוע לפני קבלת אישור לפטור ממס הכנסה?

התמודדות מול גופים ממשלתיים עשויה להיות מורכבת עבור כל אחד. בחרנו לפתוח את המדריך הנוכחי תוך ציון עובדה זו, משום שהיא התשובה הקצרה ביותר לשאלה שהוצגה בכותרת שלעיל. קראו את השורות הבאות ותבינו לעומק את החשיבות בקבלת ליווי מקצועי טרם הגשת בקשה לקבלת הפטור ממס הכנסה. שכן, יש בהליך מורכבויות שצריך להכיר מקרוב.

 

באיזה ליווי מקצועי מדובר?

חשוב להסביר תחילה מהו הליווי המקצועי שיינתן לכם לאחר קבלת האישור, כדי שלא יהיו חלילה אי הבנות. הכוונה בעצם לסיוע שניתן מצד חברה למיצוי זכויות. זו תלווה אתכם מהרגע שבו תקבלו מסמך שמאשר את גובה אחוזי הנכות שנקבעו לכם מטעם המוסד לביטוח לאומי. החברה אחראית להגיש את הבקשה לקבלת הפטור בהתאם לנתונים שיימסרו לידה. כעת, כשאתם מכירים במידע זה, נוכל להציג בפניכם את הקריטריונים הבולטים שנוגעים לחשיבות הליווי:

  • היכרות מעמיקה עם החוק
  • ניסיון בהגשות קודמות
  • היכרות עם מילוי הטפסים הדרושים

באיזה ליווי מקצועי מדובר

 

היכרות מעמיקה עם החוק

סביר להניח ששמעתם לא פעם שפנייה לקבלת פטור ממס הכנסה אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם החוק. אנו יוצאים מנקודת הנחה שהגעתם למדריך זה מבלי ללמוד את התחום (הזכויות והחובות מול מס הכנסה) באופן מקצועי, כך שאין בידיכם את האינפורמציה הדרושה.

הכוונה למשל לרשימת המחלות שמאפשרות קבלת אחוזים במוסד לביטוח לאומי, מספר אחוזי הנכות שיכולים להקנות את הפטור הסופי ועוד. חברות שעוסקות בתחום מכירות בכל החוקים הללו, כך שליווי מצידן יקנה לכם שקט נפשי מבחינה זו.

 

ניסיון בהגשות קודמות

חברות שמעניקות ליווי מקצועי למי שמתעניינים בהגשת הפטור, ביצעו את ההליך מספר רב של פעמים. שכן, עוברים דרכן מידי יום עשרות אם לא מאות לקוחות שזקוקים לסיוע. הדבר מאפשר להם להכיר מקרוב את העובדים הבכירים ובעלי העניין, כך שיש להם למי לפנות בעת הצורך.

 

היכרות עם מילוי הטפסים הדרושים

אי אפשר לעסוק בקבלת ליווי מקצועי מצד חברה שמכירה את הפטור ממס הכנסה ולא לציין את הבירוקרטיה שבא לידי ביטוי במילוי הטפסים של המוסדות הממשלתיים. מי מכם שמצאו את עצמם ניצבים בפני טפסים מסוג זה, יודעים שהם עשויים להיראות ככתובים בשפה זרה.

שכן, השאלות שמופיעות בהן לא ברורות מאליו עבורנו, האזרחים הפשוטים. כאמור, החברות שעוסקות בתחום הפטור ונציגיהן, מכירות מקרוב בכל השאלות הללו, כך שהן יכולות למלא את הטפסים בקלות יחד עם הלקוח.

 

השורה התחתונה – אל תוותרו על ליווי מקצועי

עכשיו אתם יודעים מהי החשיבות בבחירת ליווי מקצועי לפני קבלת האישור לפטור ממס הכנסה. כעת, נותר לכם רק לפנות לחברה שתעניק את השירות הטוב ביותר ותקל על ההתמודדות עם ההליך המורכב. שכן, כך תוכלו לקבל את הפטור המיוחל שמגיע לכם על פי החוק.

השורה התחתונה – אל תוותרו על ליווי מקצועי