נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תנאי הזכאות לסטודנטים המבקשים פטור ממס הכנסה

יש בישראל הרבה סטודנטים שעובדים קשה כדי לממן את התואר, שכר הדירה והוצאות שוטפות אחרות. עובדה זו ידועה לרבים, אך מעטים יודעים כי צעירים אלה יכולים לחסוך הרבה כסף במהלך לימודי התואר או לימודי התעודה. מדריך זה יציג בפני כל דורש את תנאי הזכאות לסטודנטים שמבקשים פטור ממס הכנסה, כדי להעלות את המודעות בתחום ולאפשר לסטודנטים רבים ליהנות מהטבה משמעותית.

 

תכירו את תנאי הזכאות

רגע לפני שתצאו להגיש בקשה לפטור ממס הכנסה, עליכם לדעת מה הם תנאי הזכאות שקבועים בחוק. אלה יאפשרו לכם לקבל את ההטבה המדוברת, הנה כמה מהן:

  1. עולים חדשים צפויים לקבל נקודות זיכוי
  2. מי שמתגוררים בישוב בפריפריה צפויים לקבל נקודות זיכוי נוספות ממס בהתאם לכתובת
  3. מי שהשתחררו לאחרונה מצה"ל צפויים לקבל נקודות זיכוי גם כן (בהתאם לאורך השירות הצבאי)

מי מכם שיודעים שיש להם זכאות, יכולים לעדכן את המעסיק שלהם תוך שליחת טופס 101 (ניתן להוריד אותו דרך האינטרנט בקלות).

פטור ממס הכנסה

כך תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה בדרך הקצרה

אנחנו יודעים שלסטודנטים אין הרבה זמן פנוי. לכן, בחרנו להציג בפניכם תחילה את הדרך המהירה ביותר שתאפשר לכם לקבל פטור ממס הכנסה מבלי לבזבז זמן מיותר. ההמלצה שלנו היא בעצם לפנות אל חברה למיצוי זכויות או אל יועץ מס. שכן, אלה יוכלו לסייע לכם בכל הנוגע להגשת הבקשה. נציין כי מי מכם שיעדיפו לבחור בדרך הארוכה, צריכים להמשיך ולקרוא את המדריך. שכן, בהמשך נציג בפניכם את ההליך שיצריך מכם הגשה של טפסים ואישורים שונים.

 

מתכננים לפנות אל גורמים מקצועיים? הנה טיפ שכדאי לכם ליישם

אם החלטתם לפעול בדרך הקצרה, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת. מדובר בעניין שיגזול מזמנכם אולי 5 דקות. בסיומו, תוכלו להיות בטוחים ב – 100% בבחירה שלכם. ההמלצה היא בעצם לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות חברות שונות ויועצי מס. כך תוכלו לדעת מי מהם מומלצים וממי עדיף להימנע.

פטור ממס הכנסה

כך תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה בדרך הארוכה

אם בחרתם לבצע את הליך בקשת הפטור באופן עצמאי, עליכם לדעת כי תצטרכו להגיש כמה טפסים אל לשכת פקיד שומת המס שנמצאת בקרבת מקום המגורים שלכם. נציין כי תצטרכו להכין מראש את הדברים הבאים:

  • אישור זכאות לימודים
  • צילום של צ'ק או אסמכתא בנקאית כלשהי
  • טופס 106
  • טופס 135

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את תנאי הזכאות לסטודנטים שמבקשים פטור ממס הכנסה. כעת, יש בידיכם את כל התנאים המדוברים, כך שנשאר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה ביותר מבין אלה שהוצגו לעיל. נאחל בהזמנות זו שיהיה לכם בהצלחה ושתקבלו בסופו של דבר את הפטור המיוחל, לא משנה באיזו דרך תבחרו.

פטור ממס הכנסה