נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פטור ממס הכנסה לנכים – בכמה אחוזים מקבלים פטור

אנשים בעלי מוגבלויות ונכים רבים יודעים שהם עשויים להיות זכאים לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה. מעטים מהם בוחרים שלא לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי לא להסתבך עם מילים גבוהות ולא ברורות שמופיעות באתרים הממשלתיים. תרחיש זה גרם לנו להוציא סדרת מדריכים מעמיקה בנושא שתציג את האינפורמציה החיונית במילים פשוטות, כדי שכל אחד יוכל להכיר בה. הישארו אתנו ותגלו הפעם כמה אחוזים צפויים להעניק לכם את הפטור.

 

בואו נכיר תחילה בנכויות והמחלות שיאפשרו לכם לקבל את הפטור

רגע לפני שנציג בפניכם את האחוזים, עליכם לדעת כי יש נכויות מסוימות ומחלות שמאפשרות לקבל את הפטור המדובר. בחרנו לציין תחילה את העיוורון. שכן, זו נכות שמאפשרת ללוקים בה ליהנות מפטור מלא מתשלום מס הכנסה. נציין כי במצב שכזה, יש להגיש את תעודת העיוור אל המוסד לביטוח לאומי ולקבל את הפטור באופן מידי. מי שלוקים באחת או יותר ממחלות אלו עשויים לסבול מנכויות שונות ועליהם לבדוק את זכאותם לקבלת הפטור:

  • חולים בסרטן
  • חולים בסוכרת
  • חולים בטרשת נפוצה
  • חולים במחלות לב ועוד

פטור ממס הכנסה

אלה האחוזים שיאפשרו לכם לקבל פטור מלא מתשלום מס הכנסה

אם אתם סובלים מנכות כלשהי או מחלה והמוסד לביטוח לאומי העניק לכם כ – 90% נכות לפחות, אתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה. ראוי לציין כי מדובר בפטור מלא לחלוטין מההכנסות השונות שלכם. אם המוסד לביטוח לאומי טרם הכיר בנכות שלכם, כדאי שתדעו שזה הזמן לפנות אליהם ולתאם וועדה רפואית.

 

יש לכם פחות מ – 90% נכות? אתם עדיין זכאים לקבל הטבה משמעותית במס

אם יש לכם מעל ל – 75% נכות שנקבעה מטעם המוסד לביטוח לאומי, אתם עשויים לקבל הטבה משמעותית אחרת. מדובר בפטור בתשלום ממס עבור קופת הגמל שלכם. מי שעוקבים אחר תשלומי מס אלה, וודאי יודעים שמדובר בסכומים לא מבוטלים. כך שההמלצה היא להשתמש בהטבה זו ולחסוך כסף רב.

פטור ממס לקופת הגמל שלך

גיליתם שאתם זכאים אבל אין לכם כוח להתמודד עם גופים ממשלתיים? יש מי שיעזור!

קוראים יקרים, אם אין לכם את הכוח למלא טפסים מורכבים ולרכז את כל המסמכים הרפואיים שלכם, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. יש עוד המון נכים ובעלי מוגבלויות שבוחרים להסתייע בגורמים מוסמכים שמלווים אותם בהליך. מדובר בחברות למיצוי זכויות שמכירות בחוק באופן מעמיק. הן ילוו אתכם ויאספו את כל המסמכים הדרושים, כדי שאתם תוכלו להגיש את הבקשה במינימום מאמץ.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג את כל המידע לגבי אחוזי הנכות שמקנים פטור ממס הכנסה במילים פשוטות. בשלב זה אתם מכירים בכל האינפורמציה החיונית בנושא, כך שנותר לכם רק להעביר אותה הלאה, למי שצריך להכיר בה מקרוב.

פטור ממס הכנסה לנכים