נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה משמשים השמנים האתריים?

שמנים אתריים המופקים מצמחים הינם בעלי ארומה המעוררת תחושות של רוגע ושל הנאה. השמנים האתריים משמשים לרוב בתעשיית הקוסמטיקה והבישום אך גם כמפיצי ריח לצורכי יצירת אוירה נעימה בתוך הבית, באמבטיה ובחדר השירותים. ריחם הטוב של השמנים האתריים מסייעים להתרגעות ולתחושת נקיון נעימה וניתן גם להשתמש בהם במהלך עיסוי מפנק.

 

סבון מיכל

סבון מיכל הינו סטודיו בוטיק מיוחד במינו המייצר בעבודת יד תכשירים קוסמטיים מחומרי גלם טבעיים בלבד. בין המוצרים של סבון מיכל תוכלו למצוא סבוני גוף ופנים, קרמים ומשחות, שמני עיסוי, שמנים אתריים מוצרי טיפוח לעור ולשיער, מוצרים לתינוקות ומארזי מתנה מפנקים. את המוצרים ניתן להשיג ברשתות פארם וטבע שונות ברחבי הארץ או להזמין ישירות מן האתר. כל המוצרים הינם על בסיס טבעי בלבד בקו ייצור ירוק ולא נוסו על בעלי חיים.

למה משמשים השמנים האתריים?

למה משמשים השמנים האתריים?

שמנים אתריים דוגמאת שמן עץ התה מופקים מצמחי מרפא, זרעים, קליפות עצים וגם מפירות מסויימים. לשמנים אתריים שימושים רבים, בעיקר חיצוניים למריחה על העור או השיער, אך ישנם גם כאלו הנוטלים אותם בבליעה. כמובן שלפני בליעה יש להתייעץ היטב עם רופא או מטפל מנוסה:

  1. שימושים קוסמטיים – שמנים אתריים מסויימים נחשבים לבעלי סגולות המועילות לשיער, לעור ולבריאות הגוף מאחר והם מכילים חומצות לינאליות, ויטמינים ומינרלים. לכן ניתן להוסיף אותם למשחות, בשמים, קרמים, סבונים ושמפו.
  2. שימושים ארומתרפיים –  על פי הרפואה האלטרנטיבית לשמנים ארומתיים מסויימים יש את היכולת להפיג מתחים, להקל על תסמיני דיכאון וסטרס ומעוררים תגובות פיזיולוגיות ורגשיות חיוביות.
  3. שימוש כמפיצי ריח – שמנים ארומתיים יכולים להפיץ ריח בחדרי אמבטיה, שירותים או חדרי מגורים וליצור אוירה נעימה ומרגיעה ותחושה של רעננות ונקיון.

למה משמשים השמנים האתריים?

שמנים אתריים פופולאריים

באתר של סבון מיכל תוכלו להתרשם ממבחר מגוון של שמנים אתריים לשימושים שונים ולמטרות שונות בניחוחות נפלאים, להלן מספר שמנים אתריים פופולאריים שכדאי לנסות:

  • שמן עץ התה – שמן עץ התה נחשב לאנטי בקטרייאלי ויכול לסייע במקרים של פטרת או נגעים בעור, כמו כן הוא מקל על חתכים ושיפשופים בעור.
  • שמן לבנדר – הלבנדר הסגול הינו אחד הניחוחות האהובים ביותר בעולם, אך מעבר להיותו בעל ריח ממריץ ומלא באנרגיה, הוא גם נחשב למסייע להרגעת סטרס ולשינה טובה.
  • שמן עשב לימון – אנו מכירים את עשב הלימון מן המאכלים האיזוטריים של המזרח הרחוק, שם הוא משמש כתבלין נפוץ למאכלי בשר ואורז, אך הלמון גראס, או עשב הלימון, יעיל גם כשמן עיסוי מפנק ומרחיק חרקים.

 

סבון טבעי לכל מטרה

באתר האונליין של סבון מיכל תוכלו למצוא סבונים טבעיים בעבודת יד למגוון רחב של מטרות. באתר תוכלו לרכוש דיאודורנטים, משחות, קרמים וסבונים לגוף ולשיער במחירים משתלמים ובמשלוח עד הבית.

למה משמשים השמנים האתריים?