נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל מהבית: כך תיכנסו לכושר מנוחיות הבית שלכם

בימים האחרונים אנו שומעים תלונות מצד מכרים רבים שמציינים בפנינו כי הם היו שמחים להיכנס לכושר מהבית בלבד, אך אין להם מושג איך לעשות זאת. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק עם אנשים שמבינים דבר או שניים בספורט.

בירור קצר שערכנו בנושא העלה כמה דרכים פשוטות שיאפשרו לכל אחד להיכנס לכושר מבלי לצאת מהבית. הישארו אתנו ותגלו מה הן הדרכים הללו ואיך תוכלו ליישם אותן.

 

הדרך ה – 1 להיכנס לכושר מהבית: באמצעות תרגולי כוח

הדרך הראשונה שהוצעה לנו על ידי אנשים שיישמו אותה באופן קבוע היא תרגול של תרגילי כוח. מדובר בעצם בסדרת תרגילים שאתם יכולים לבצע תוך הסתכלות על סרטון קצר שמופיע ביוטיוב. בחנו את הסרטונים השונים שהוצעו לנו וגילינו שמדובר בסטים של תרגילים שיצריכו מכם רכישה של הפריטים הבאים:

  • מזרן יוגה
  • כדור מיוחד
  • רצועה מיוחדת לאימונים
  • חבל

אנו ממליצים לכם להסתכל תחילה על הסרטונים השונים, לבחור את הסרטון המתאים לכם ביותר ולאחר מכן, לבצע רכישה של הפריטים הדרושים לכם.

תרגילי כוח בבית

הדרך ה – 2 להיכנס לכושר מהבית: באמצעות שימוש במסלול ריצה

הדרך השנייה שנמצאה החיונית ביותר היא שימוש במסלול ריצה (אולי אתם מכירים את המוצר כהליכון חשמלי). גורמים רבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם השילו קילוגרמים רבים ממשקלם לאחר שהחלו להשתמש באופן קבוע במסלול הריצה שברשותם. לדבריהם, מסלול ריצה מאפשר להם לבצע פעילות ספורטיבית מבלי לצאת מהבית, תוך צפייה בסרטים וסדרות מרתקים שמעבירים את הזמן בנעימים.

 

הדרך ה – 3 להיכנס לכושר מהבית: באמצעות עלייה וירידה במדרגות

מי מכם שמתגוררים בבניין רב קומות יכולים להישאר בבניין ולבצע את הפעילות הספורטיבית במדרגות. היום אנשים רבים מעדיפים להשתמש במעלית, כך שסביר להניח שתוכלו לבצע את הספורט האהוב עליכם מבלי להיתקל בשכנים מעיקים.

תרגילי כוח בבית

איך תבחרו את הדרך הנכונה ביותר עבורכם?

אם הגעתם עד לכאן ומצאתם את עצמכם מבולבלים מעט, כדאי שתדעו שזה בסדר. לא כל אחד מוצא את הספורט המתאים עבורו ביותר תוך רגע אחד בלבד. אנו ממליצים לכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  •  האם אני רוצה להישאר בתוך גבולות הדירה שלי?
  • האם אני מעדיף לבצע ספורט מבלי להסתכל על מסכים?
  • האם ביצוע פעולה ספורטיבית עם מסך תקל עליי?

לאחר שתענו על השאלות, אתם תוכלו להבין בבירור מהו הספורט המתאים ביותר עבורכם מבין 3 האפשרויות שהוצגו בפניכם לעיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הם 3 הדרכים השונות שיאפשרו לכל אחד ואחת מכם לקיים פעילות ספורטיבית מבלי לצאת מהבית. נאחל לכם כעת שתבחרו את הפעילות המתאימה ותשילו ממשקל גופכם את הקילוגרמים העודפים שמציקים לכם.

תרגילי כוח בבית