נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רפואה סינית – מה זה?

הרפואה הסינית, היא רפואה אלטרנטיבית, אך בימינו רופאים רבים ממליצים על טיפול משולב ברפואה מערבית מודרנית, יחד עם טיפול באמצעות שיטות רפואה סינית.

היות והרפואה הסינית כבר ביססה עמוקות את מעמדה בעולם הרפואה האלטרנטיבית, היא כיום מומלצת ביותר על ידי מרבית הרופאים ועבור מקרים רבים ומגוונים – בהם אנשים זקוקים לסיוע עבור קשיים רגשיים, נפשיים ופיזיים-גופניים. במרבית המקרים, על פי הרפואה הסינית, קשיים רגשיים עשויים להוביל ליצירת סימפטומים גופניים שיש להתמודד עמם בנפרד ובמהלך טיפולים ייעודיים וספציפיים. אין ספק שההיפך הוא נכון גם כן, ובמידה ואתם חווים קשיים גופניים, זכרו כי מצב רוחכם יושפע גם כן, המצב הרגשי שלכם והנפשי גם יחד.

אלפיים שנה כבר כאן, קיימת סיבה לכך

המטפלים באמצעות שיטות הרפואה הסינית, הם מטפלים אשר דוגלים בריפוי באמצעות צמחי מרפא, בעזרת תיקון התזונה והתפריט התזונתי של המטופל, על ידי דיקור סיני שנוגע ב-350 נקודות שונות בגוף ועוד.

באופן כללי, לא משנה באיזו שיטה המטפל בוחר לעבוד, המהות תהיה דומה בדרך כלל, והיא תהיה ממוקדת בנושא של החזרת האיזון לגוף המטופל. הרפואה הסינית גורפת כי ניתן לטפל בבעיות גופניות שונות, אפשר לנקות רעלים מהגוף, להסיר חסימות אנרגטיות ועוד, וכל אלו באמצעות השבת האיזון לגוף – דבר המתבצע בדרכים רבות ומגוונות. שי לביא, הוא המנהל של קליניקת "סיניבאלאנס", והוא מתמחה בייעוץ פרטני עבור כל מטופל ומטופלת, שמטרתם תמיד תהיה זהה – שיפור המצב הבריאותי, הפיזי, הרגש והנפשי ביחד. בדרך כלל, גם אם המטופל אינו מודע לכך, קשיים פיזיולוגיים יגרמו לתחושות רגשיות לא טובות.

לפעמים, המרוץ של החיים הוא מהיר מאוד, דבר אשר עשוי לגרום לכולנו להיות פחות קשובים לגוף שלנו ולאותות שאנחנו מקבלים מהגוף באשר למצבי חולי שונים. בקליניקת סיניבאלאנס, תוכלו להתחבר חזרה אל הגוף שלכם, ולקבל את המענה המדויק ביותר על ידי המומחה שי לביא – מטפל בעזרת רפואה סינית, דיקור ותזונה. כדאי לזכור, לפעמים אנחנו יודעים "מה הכי טוב" ומה הגוף שלנו צריך, אך ההכוונה על ידי איש מקצוע היא מבורכת ועשויה להועיל רבות, לקצר תהליכים ולגרום לשיפור ניכר בזמן קצר.

יצירת אורח חיים, הרמוניה וזרימת אנרגיה

הרפואה הסינית, היא אינה רק מענה עבור שעות חירום ומצוקה. למעשה, הרפואה הסינית דוגלת ביצירת אורח חיים שלם וכולל של אכילת מזון בריא יותר (על סגולות שמן הזין כבר שמעתם?) וירוק, טיפולים קבועים בשגרה לשם הסרת חסימות, מניעה ממזונות שעשויים להזיק ומניעה מהרגלי עישון, אלכוהול וכו'.

אורח החיים, אותו ניתן ליצור בעזרת ייעוץ הניתן על ידי מומחי רפואה סינית, כדוגמת המומחה שי לביא, נועד בכדי שנוכל להרגיל את גופנו למסלול שאינו מזיק לו ואף מסייע, כך שאם אתם מרבים שימוש באלכוהול וטבק, מטפל סיני עשוי לנסות ולאתר עבורכם את המרכיבים שלטעמו חסרים לכם בגוף – ויוצרים עבורכם את הצורך בעישון ובשתיית משקאות אלכוהוליים. למעשה, על פי הרפואה הסינית, כמעט כל מוצר שאנחנו צורכים, נובע מתוך הצורך בהשלמת חוסר כזה או אחר. בדיוק בנקודה זו, אנחנו נפגשים עם שיטות הרפואה הסינית, שדוגלות כי הצריכה של מוצרים כאלו ואחרים עתידה להשתנות – אם רק נעניק לגוף את האיזון הדרוש לו.

הכל על רפואה סינית - תמונה

דיקור סיני, עבור מה הוא נועד?

הרפואה הסינית מאמינה כי על ידי דיקור נקודות מסוימות בגוף, נוכל להשפיע באופן ישיר על המצב הבריאותי והפיזי שלנו. זאת אומרת, במידה ואדם חווה מיגרנות או בחילות, אם תינוק חווה חום, המטפל עשוי לבחור לדקור אי-אלו נקודות (במקומות שלא בהכרח קשורים לאזור שהמטופל מדווח ככאובים) בכל מיני חלקים בגוף, וזאת בכדי להשפיע על כאבי הראש והבחילות שהמטופל חווה.

היות ועל פי הרפואה הסינית קיימים בגוף האדם 350 נקודות שניתנות לדיקור, נדרשת הבנה מעמיקה ביותר וידע רב מצד המטפל שלכם. הטיפול באמצעות הדיקור הסיני אינו מדווח כטיפול כאוב, ורוב האנשים בוחרים לעבור את טיפול הדיקור וטיפולים נוספים ברפואה הסינית – על בסיס קבוע ובאופן שוטף כחלק מאורח החיים הכולל שלהם.

במידה ואתם חווים סימפטומים פיזיולוגיים וגופניים, נפשיים או רגשיים ואף חרדה, זכרו שסביר כי ניתן לטפל בסימפטומים הללו. תוכלו להתייעץ עם רופא, ניתן לשלב טיפול באמצעות רפואה סינית ורפואה מערבית ועוד.