כאשר אנו מגיעים לרגע המיוחל של המסאז' המפנק והמרגיע לו חיכינו, קשה שלא לתהות, מבין המגוון הרחב של סוגי המסאז' הקיימים בשוק – איזה מסאז' הכי כדאי לי והכי יכול להועיל לי? אם אתם מתלבטים בין עיסוי שוודי או תאילנדי, אנחנו פה כדי לעשות לכם קצת סדר בדברים

באשר לשאלה האם מסאז' זהו אחד הדברים האהובים והמרגיעים שגם הגוף וגם הנפש שלנו יכולים ליהנות, התשובה לכך ברורה – אין עוררין. אך, האם אתם גם מודעים לכוחו הבריאותי של המסאז' ככזה שיכול לרפא דלקות בפרקים, להרגיע, להוריד את רמת המתח או אף למתן ואף להעלים כאבים כרוניים? אם כך, איך ניתן לבחור את המסאז' המתאים לי ביותר? אם ההתלבטות שלכם היא בין מסאז' שוודי או תאילנדי, הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

טיפול אישי

עיסוי שוודי

אם מדובר באדם שמתקשה למצוא את השקט הפנימי שלו ומשווע למעט רוגע – זהו המסאז' בשבילך. אך עיסוי שוודי  לא עוסק רק בהרפיה, בדומה לרבים מסוגי המסאז'ים האחרים, אלא מדובר במסאז' העובד על כאבים חזקים או כאבים כרוניים ועוזר לווסת את רמתם. מדובר באחד מסוגי המסאז'ים הפופולריים ביותר שעובד בצורה חזקה וממוקדת על מפרקים שונים בגוף, דרך הפעלת לחצים מרוכזים, ובכך משפר גם את זרימת הדם ומאפשר הורדת מתח. אם כל זה לא מספיק, אז יש לעיסוי השוודי יתרונות נוספים כמו הרגעת מערכת העצבים, עובד לשיפור כאבי ראש, מרגיע את המתח בשרירים ואף יכול לעזור לחולי אסתמה.

עיסוי תאילנדי

העיסוי התאילנדי דומה במהותו לעיסוי השוודי בכך שגם הוא מטפל בכאבים כרוניים, מאיץ את זרימת הדם, יוצר תחושה של רוגע ושלווה אצל המטופל ויכול לעזור בטיפול בדלקות שונות בגוף האדם. אך ההבדל העיקרי בין השניים הוא שהעיסוי התאילנדי לא עוסק בעיסוי גוף האדם בשלמותו, אלא עובד באופן מאוד ספציפי ומרוכז על איברים מסוימים. בכך, המטופל, אשר יכול לסבול מבעיות ספציפיות במקומות שונים בגוף, יכול לקבל את הטיפול היעיל ביותר המותאם לאזורים המסוימים המצריכים את הטיפול. הטיפול מתחיל מכף הרגל ומסתיים באזור הראש והכתפיים – גם לצעד זה יש חשיבות בכך שנקודות הלחץ הנמצאות ברגליים משפיעות על אזורים שונים בגוף ובכך גם על איברים שונים בגוף.

אם כך, באיזה עיסוי כדאי לי לבחור: השוודי או התאילנדי?

התשובה לשאלה הזאת היא מאוד טריקית מפני שמדובר בכל מטופל באופן ספציפי; אם אתה חושב שגופך מצריך התמקדות באיברים מסוימים, כנראה שעיסוי התאילנדי מתאים לך יותר. אך, אם אתה רוצה לעבוד על הגוף בצורה יותר שלמה והרמונית, דרך אחד העיסויים הפופולריים ביותר כרגע בשוק, כנראה שהעיסוי השוודי יתאים לך בצורה טובה יותר. אך דבר אחד בטוח – אין ספק שתיהנו מהעיסויים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *