נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפול הומאופתי לילדים – הומאופתיה לילדים

להיות הורים לילדים הסובלים מידי פעם ממחלות שונות או אלרגיות לחומרים כאלה ואחרים זה לא עניין של מה בכך. אף אחד מאיתנו, ההורים, לא רוצה לראות את הילד שלו סובל ולכן טבעי שמיד נחפש את הדרך לעזור לילדים שלנו. עם זאת, האם אתם באמת מאמינים שהדרך הנכונה היא להעמיס על גופו של הילד חומרים כימיים שונים, אנטי היסטמינים וכדומה? האם הילד צריך להתרגל, כבר מגיל צעיר, לצרוך אנטיביוטיקה או תרופות אחרות? האמת היא, שהתשובה לכך היא לא. יחד עם זאת, ולמרות שבהיגיון רובנו מבינים שלא כדאי להעמיס על גוף של ילד צעיר חומרים כאלה, בסופו של דבר הרבה פעמים מנצח הרצון להעלים את הסימפטום. עם זאת, הגיע הזמן שאנחנו, בתור ההורים לילדים האהובים שלנו, נבין אחת ולתמיד: להעלים את הסימפטום זה לא באמת אומר להתמודד עם הבעיה. אז נכון, הילד יפסיק בבת אחת להשתעל או שתוך עשרים דקות הכאב יחלוף, אבל מה באמת עשינו בזה אם הוא יחזור בעוד שבוע שוב?

מגרנה

כל היתרונות של טיפול הומיאופתי

כאשר מדברים על טיפול הומאופתי לילדים למעשה מדברים על הרצון לטפל בבעיה עצמה ולא רק בסימפטום. ההומיאופתיה רואה את הגוף כמכלול וזה אומר שאם הילד סובל מכאב ראש, ננסה להתייחס לעוד מערכות שונות בגופו, כולל מצבו הנפשי והרגשי. חשוב להבין שאת התוצאות שלכם תוכלו לראות באופן מיידי בהשוואה לטיפולים אחרים הקיימים בשוק וכך תשיגו יעילות גדולה יותר. כלומר, כאשר הבעיה כבר תיעלם, היא לא תשוב להפריע לילד מהר כל כך. בנוסף לכך, עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לחשוב על האופציה של טיפול הומיאופתי לילד, זו העובדה שכאן החומרים טבעיים לגמרי. לכן, אם חשוב לכם לעזור לילד האהוב שלכם ולטפל בו בצורה טבעית יותר, אין ספק שהאופציה של טיפול הומיאופתי צריכה לבוא בחשבון.

אל מי פונים?

בשנים האחרונות המעמד של טיפולי הומיאופתיה השתפר מאוד, מה שמסביר גם למה יש לא מעט אנשי מקצוע מובילים בתחום הזה. עם זאת, בהחלט כדאי שתבדקו אל מי אתם פונים, כי לא כל מי שמצהיר על עצמו כמטפל הומיאופתי מוביל, הוא באמת אדם שתרצו להפקיד בידיו את בריאות הילד שלכם. לכן כדאי לבדוק כמה שיותר פרטים אודות אותו איש מקצוע, כמו לדוגמא: ממתי הוא עוסק בתחום? איפה הוא למד? והאם יש לו מספיק אנשים שכבר טיפלו אצלנו בילדיהם ויצאו מרוצים? חשוב לעשות מחקר קטן מראש ולבדוק שאתם בוחרים באנשי המקצוע הכי טובים שיש. התרופות ההומיאופתיות מותאמות לכל ילד באופן אישי, מה שגם מגדיל את הסיכוי להצליח למצוא את המזור לבעיה או לכאב שממנו הילד שלכם סובל, אז למה אתם מחכים?

הכל על רפואה סינית - תמונה
רפואה סינית – מה זה?

הרפואה הסינית, היא רפואה אלטרנטיבית, אך בימינו רופאים רבים ממליצים על טיפול משולב ברפואה מערבית מודרנית, יחד עם טיפול