נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לארגן אירוע ללא חשש לבריאות

משבר הקורונה הביא איתו אימה גדולה.

אף אחד לא מכיר את הנגיף החדש שצץ לפתע בעולם, ובגלל שאין עדיין חיסון או תרופה שמרפאים ואף יכולים למנוע את ההידבקות בו מראש – העולם היה צריך לעצור למשך חודשים רבים כדי לבודד אותו מרוב

האוכלוסיה.

ענפים רבים נפגעו לאורך תקופת העוצר הזו, ואחד מהם הוא ענף האירועים. חתונות נדחו, ימי הולדת לא נחגגו וכל אחד היה צריך להתכנס בביתו ולחגוג בצורה צנועה.

אולם עכשיו, עם החזרה האיטית והבטוחה לשגרת חיים רגילה, ניתן שוב להתכנס ולקיים אירועים תוך שמירה על ההנחיות הרלוונטיות.

אז איך לארגן אירוע ללא חשש לבריאות? בואו נבדוק ביחד במאמר הקרוב.

 

עדיף להיזהר מאשר להצטער

בין אם אתם נמנים עם האנשים שחושבים שהקורונה היא אחד הנגיפים המסוכנים שהיו פה ובין אם אתם נמנים עם האנשים שחושבים שמדובר כאן בתרמית אחת גדולה, בכל הקשור ללארגון אירוע ללא חשש לבריאות עדיף להיזהר מאשר להצטער. כן, גם אם זה אומר לחגוג את האירוע שלכם לא בדיוק בצורה שחשבתם – עדיף את זה מאשר חלילה לדעת שמישהו נדבק או הדביק באירוע שלכם.

 

איך לארגן אירוע ללא חשש לבריאות

הישראלים הם אנשים חמים ולכן חגיגות של אירועים, גדולים או קטנים ככל שיהיו, הן חגיגות שמלוות בקרבה גדולה, חיבוקים, נשיקות, טעימות מהצלחת אחד של השני ובקיצור – חגיגה אחת גדולה של ביחד. אולם כעת, למרות החזרה הזהירה לשגרה, יש להקפיד על כמה כללי זהירות חשובים שיוכלו לסייע לכם לצאת מהאירוע הזה גם בכיף וגם בשלום.

הדבר הראשון שחשוב להקפיד עליו כדי להצליח לארגן אירוע ללא חשש לבריאות עדיף לקיים אותו בשטח כמה שיותר פתוח, כך שתהיה זרימת אוויר קבועה שתנדף חיידקים במידה והם נמצאים. מעבר לזה, חשוב לשמור על מרחקים בין השולחנות ובין הכסאות, עדיף להשתמש בכלים חד פעמיים כאשר עדיף כמובן שהכלים הללו יהיו כלים מתכלים, להקפיד להניח כף הגשה בכל קערת מאכלים באשר היא – על מנת שלא יהיה ערבוב בין כלים ששייכים למישהו לבין המאכלים והכי חשוב אבל גם הכי קשה – להקפיד לא להתנשק ולהתחבק במהלך האירוע.

 

השכרת ציוד לאירועים – בראש רשימת הארגונים

כדי לארגן אירוע ללא חשש לבריאות אחד הדברים החשובים שתצטרכו להצטייד בהם הוא הציוד שיהיה באירוע. בין אם מדובר על שולחנות, כסאות, גנרטורים, מזגנים ניידים, פטריות חימום, פינות ישיבה, פופים או אוהלים, ובין אם מדובר בציוד שהוא אטרקציה כמו מכונות מזון, מתקנים מתנפחים, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, משחקי ספורט וג'ימבורי – חשוב שהציוד יעמוד בתקנים וכמובן יגיע כשהוא נקי, מחוטא ומוכן לשימוש על ידכם.

כדי להבטיח שימוש בציוד שכזה כדאי לפנות אל חברה מקצועית שמאפשרת השכרה של ציוד לאירועים כמו חברת עידנ'ס. להתרשמות מהיצע הציוד של החברה היכנסו לאתר האינטרנט https://master-sale.co.il .

 

אולם אירועים

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא