נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפודקאסט שיסדר לכם את הראש

נדמה שבתקופה האחרונה כולם מחפשים את אותו הדבר – פודקאסט טוב, מעניין ומרתק שיסדר את הראש. כזה שיטפל בכל הבאלאגן שחוגג מסביבנו ויאפשר לכל אחת ואחד להגיע למסקנות החשובות ביותר. כשהבנו שגם אנחנו מחפשים אחרי דבר כזה, החלטנו לצאת ולבדוק פרטים על פודקאסט שיענה על כל הקריטריונים הללו. יצאנו, בדקנו וכמובן שגם חזרנו עם תשובה. הישארו אתנו ותגלו מהו הפודקאסט הזה.

 

תכירו קודם את המומחים שעזרו לנו להגיע אל הפודקאסט המושלם

אם שמעתם לאחרונה פודקאסטים, אתם בטוח יודעים שזה לא כזה פשוט למצוא פודקאסט טוב באמת. כזה שעונה על כל הקריטריונים שנכתבו לעיל. הקושי הזה גרם לנו להבין שאנחנו לא הולכים לבזבז זמן בשמיעה של עשרות פודקאסטים עד שנגיע לזה הטוב ביותר. עם כל הכבוד, אנחנו יודעים שיש דרכים הרבה יותר טובות להגיע למסקנות בנושאים אלו. הדרך המושלמת למצבים כאלה שאנחנו דוגלים בה לא מעט במדריכים שלנו היא פנייה אל חכמת ההמונים. הפעם פנינו אל גולשים שנמצאים בקבוצות פודקאסטים בפייסבוק. ציינו בפניהם שאנחנו כותבים מדריך בנושא וביקשנו לקבל מידע אודות פודקאסט טוב במיוחד. קיבלנו מעל ל – 500 תגובות ולא היה קשה לראות שיש פודקאסט אחד שהומלץ מספר רב ביותר של פעמים. זה הפודקאסט שנבחר כמובן למדריך זה.

 

הפודקאסט שיסדר לכם את הראש

אל תדאגו, לא נלאה אתכם בפרטים ונציין בפניכם מיד שמדובר בפודקאסט תכלס. תוהים מה זאת אומרת? זה השם של הפודקאסט, תכלס פודקאסט התפתחות אישית. מדובר בפודקאסט שאין בו קלישאות כמו שיש בפודקאסטים אחרים. המטרה שלו היא לתת לכל אחד את הכלים הפרקטיים שיאפשרו לו להצליח בחיים.

 

זה באמת עובד?

מי ששמעו את הפודקאסט של תכלס אמרו שהוא שינה להם את החיים. שיר למשל, כתבה לנו שהיא קיבלה כלים מעשיים שבאמת עבדו. היא יישמה אותם ומאז היא מרגישה שחייה השתנו. היא ציינה שיש כמה פרקים שונים וצריך לעקוב אחר כל אחד כדי להגיע לתוצאות מיטביות וליצור חוויה של אושר ושליחות.

 

החיים שלכם עומדים להשתנות

עכשיו, כשאתם יודעים שיש פודקאסט שיכול לסדר לכם את הראש, אתם רק צריכים ליישם 2 כללים חשובים:

  1. לפנות זמן כדי לשמוע אותו
  2. להחליט שאתם תיישמו את הכלים שיינתנו לכם בפודקאסט

חשוב לציין כי אף אחד לא מכריח אתכם ליישם את שני הכללים הללו, כן? אתם אחראיים על עצמכם, אנחנו כאן רק בשביל לעודד אתכם ולאפשר לכם להגיע אל המטרות שתציבו לעצמכם בחיים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר מקרוב את הפודקאסט שיסדר לכם את הראש וישנה לכם את החיים מקצה לקצה. אנחנו רוצים לאחל לכם בהזדמנות זו שלא רק שתשמעו את הפודקאסט, אלא שגם תעבירו אותו הלאה לחברים, מכרים וקרובי משפחה שייהנו ממנו.

 

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא