נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם מערכת יחסים משפיעה על הבריאות הפיזית?

זה לא משנה אם אתם רווקים, נשואים או גרושים, המדריך הזה מתאים לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת גזע ומין. ההמלצה שלנו היא שכל אחד יקרא את המדריך לפחות פעם אחת במהלך חייו. שכן, מופיע בהמשך מידע חשוב שכל אחד צריך לדעת. במדריך זה יצאנו לבדוק האם מערכת יחסים משפיעה על בריאות הפיזית של בני הזוג? כדאי שתישארו אתנו כדי שתוכלו לגלות את התשובה המפתיעה שהתגלתה לנו בנושא.

 

איך בכלל הגענו למסקנות בנושא?

כדי שנוכל להגיע למסקנה בנושא, היינו צריכים לפנות אל גורמים שלמדו את העניין באופן מעמיק. לכן, פרסמנו סקר ברשתות החברתיות וביקשנו לקבל פניות מאנשים שיש להם עיסוק שנוגע למערכות יחסים. פנו אלינו לא מעט גורמים והבולטים שבהם הם אנשים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • סקסולוגיה
  • רופאי נשים
  • פסיכולוגיים
  • פסיכיאטריים

שאלנו את כל אחד מהגורמים שפנו אלינו האם לדעתם מערכת יחסים משפיעה על הבריאות הפיזית וקיבלנו תשובה חד משמעית.

 

למה אתם משאירים אותנו במתח? מה הייתה התשובה?

ובכן, נגלה לכם שכל המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהם ממליצים למטופלים והמטופלות הרווקים שלהם לפנות אל אתר הכריות. שכן, לטענתם, מערכת יחסים משפיעה על הבריאות הפיזית מכל מיני מובנים והיא יכולה להביא לתופעות ייחודיות אם נכנסים אל מערכת יחסים בריאה.

 

תכירו את שני סוגי ההשפעות

אתם וודאי רוצים לדעת איך תוכלו להיות מושפעים מבחינה פיזית אם תיכנסו למערכת יחסים (או אם אתם כבר נמצאים באחת כזו). נשתף אתכם שיש 2 סוגי השפעות מבחינת הבריאות שלכם:

  1. השפעה שלילית
  2. השפעה חיובית

 

אז איך מערכת יחסים משפיעה על הבריאות הפיזית?

מערכת יחסים טובה יכולה להשפיע על הבריאות הפיזית שלכם לטובה. שכן, אם אתם מרגישים טוב במקום שלכם עם בן או בת הזוג, הגוף שלכם צפוי להיות רפוי, משוחרר ולשמור עליכם מפני פגיעות של מחלות שונות. שכן, מסתבר שזה ידוע שיש קשר בין הורמון האהבה למערכת החיסונית שלכם. לעומת זאת, אם אתם נמצאים במערכת יחסים הרסנית, כזו שגורמת לכם להיות במתח וכעס רוב הזמן, אתם עלולים למצוא את עצמכם קורסים. שכן, הבריאות הפיזית שלכם תגיב בהתאם. סביר להניח שתרגישו לא פעם כאבי ראש, דלקות בדרכי השתן או בגרון. שכן, אלו האזורים שבהם הגוף אוגר את הכעסים.

 

המסקנה – יש קשר בין הגוף לנפש

אפשר בעצם לראות שיש קשר ישיר בין הגוף לנפש. כשהנפש נמצאת במערכת יחסים טובה, הדבר משפיע לטובה על הגוף. כאשר יש מערכת יחסים הרסנית, הדבר משפיע על הגוף לרעה וגורם להופעה של מחלות ותופעות לא נעימות.

 

לסיום

עכשיו כשאתם יודעים שמערכת יחסים משפיעה על הבריאות הפיזית שלכם, אתם צריכים לטפח לעצמכם מערכת יחסים טובה וחיוביות שתאפשר לכם להיות בריאים.

לב

 

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא