נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדיקת  PCR לפני טיסה – הולכים על בטוח

בדיקות קורונה יכול להיות נושא מבלבל. ישנם סוגים שונים, ישנן הנחיות שונות והמצב המשתנה בין מדינה למדינה מחייב את הטסים לחו"ל להישאר מעודכנים כל הזמן. במאמר זה, ניסינו לעשות לכם קצת סדר טרם עלייתכם למטוס.. מהי בדיקת ה PCR לפני טיסה ואיך אדע שהיא זו שאני צריך לעשות? המשיכו לקרוא ותדעו.

 

מי צריך לבצע את הבדיקה?

בעבר כמעט כל הטסים לחו"ל והנכנסים לארץ היו צריכים לבצע את הבדיקה. כיום, ההנחיות משתנות מעת לעת וכרגע יש להתעדכן טרם הטיסה באתר מהימן (משרד הבריאות, אתר ממשלתי וכדומה) של מדינת היעד שלכם. מה שנדרש מכם הוא להיכנס לאתר ולבדוק האם עליכם לבצע בדיקה טרם הגעתכם למדינה. במידה וכן, כדאי לכם לבדוק אם עליכם לבצע בדיקת PCR או בדיקת אנטיגן.

שתי הבדיקות מגלות על הימצאות או אי הימצאות נגיף הקורונה, אך המחיר, הזמן ודיוק התוצאה ביניהן שונה. על כן, כדאי לכם לוודא מה סוג הבדיקה הנדרשת. במידה ולא מצאתם את סוג הבדיקה, כדאי לבצע בדיקת PCR על פני אנטיגן ובכך "ללכת על בטוח".

 

למה בדיקת PCR נחשבת – "ללכת על בטוח"?

ישנן שתי סוגי בדיקות כיום היכולות לנבא את הימצאות נגיף הקורונה. בדיקת ה PCR נחשבת  לבדיקה המדויקת יותר וגם זו שלוקח לתוצאותיה יותר זמן להגיע. אלו, מכיוון שרמת הדיוק אליה מגיעה הבדיקה גבוה מזו של בדיקת האנטיגן. בדיקת ה PCR תנבא באופן מהימן יותר את הימצאות הנגיף. כתוצאה מאלו, במידה ואינכם בטוחים איזה בדיקה עליכם לבצע – עדיף לכם לבצע בדיקת PCR ו"ללכת על בטוח".

מדינה הדורשת תוצאת בדיקת PCR אך מקבלת גם תוצאה של בדיקות אנטיגן, תקבל את תוצאת ה PCR שלכם. לעומת זאת, מדינה שלא מקבלת בדיקות אנטיגן ורק תוצאה של בדיקות PCR, לא תוכל להכניס אתכם במידה וביצעתם את בדיקת האנטיגן בלבד. אלו יהיו לרוב מדינות שלא רוצות לקחת את הסיכון לגבי מהימנות התוצאה וישאפו לקבלת תוצאה מדויקת ככל האפשר.

 

איפה ניתן לבצע את הבדיקה?

את בדיקות ה PCR ניתן לבצע במקומות המוכרים על ידי משרד הבריאות הישראלי. למקומות אלו לא נדרשת הפניה לתהליך של בדיקת PCR לפני טיסה. עליכם להגיע עם כרטיס הטיסה שלכם ועם הדרכון, לבצע את הבדיקה ולחכות עד – 48 שעות עד קבלת התוצאה. בחלק מן המקומות וכתוצאה מעומסים קיימים לעיתים, תוצאות הבדיקה עלולות לקחת – 72 שעות. בכל מקרה אין לבצע את הבדיקה יותר מ – 72 טרם הטיסה, כיוון שהתוצאה לא תהיה תקפה.

 

לסיכום

בשביל להיות בטוחים שאתם עומדים בדרישות הכניסה למדינה, מומלץ להתעדכן לפחות – 72 שעות לפני טיסתכם באתר מהימן מטעם מדינת היעד אליה אתם טסים. אם אינכם בטוחים איזו מין הבדיקות עליכם לעשות, בדיקת ה PCR הינה מדויקת ומהימנה יותר.

בדיקה משומשת

 

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא