אחד הבילויים המועדפים על אנשים רבים הוא עישון קנאביס. זה תמיד כיף לשבת, לעשן ולהירגע בין אם אתם בבילוי עם חברים, לבד או בבית שלכם עם בן או בת הזוג. אחד הדברים שלא תמיד ברורים בהקשר של עישון קנאביס הוא כיצד קנאביס משפיע על החשק המיני: בעוד שיש רבים שטוענים שקנאביס מגביר אותו ומשפר את הביצועים במיטה, אחרים דווקא מדווחים על ירידה בחשק המיני לאחר עישון קנאביס. אז מה ההשפעה האמיתית של קנאביס על החשק המיני? יצאנו לבדוק.

 

ממצאים לא חד משמעיים בדיווח משתמשים

מחקרים שנעשו בנושא השפעת קנאביס על החשק המיני והתבססו על דיווח משתמשים העלו ממצאים לא חד משמעיים: למשל, מחקר אחד העלה שבעוד ש-51 אחוז מקבוצת המיקוד דיווחה על עלייה בחשק המיני, 27 אחוז דיווחו דווקא על ירידה. ממצאים אלו לא מסייעים להגיע למסקנה בדבר הקשר בין עישון קנאביס לחשק המיני, ולכן עלה הצורך בשיטת מחקר אחרת.

 

השוואת מעשנים לכלל האוכלוסייה

כאמור, לא ניתן להסיק הרבה רק מדיווח משתמשי קנאביס, ומסיבה זו החליטו חוקרים על מתודולוגיה חדשה: השוואה בין הרגלי המין של משתמשי קנאביס לעומת הרגלי המין של שאר האוכלוסייה. בחינת רמת החשק נקבעה לפי מספר הפעמים שהמשיבים קיימו יחסי מין, כאשר האוכלוסייה הנבדקת היתה זוגות הטרוסקסואליים בלבד – כלומר גברים המקיימים יחסי מין עם נשים ונשים המקיימות יחסי מין עם גברים, ללא הומואים ולסביות.

 

הקשר בין עישון קנאביס לחשק המיני

המחקר מצא כי גברים שלא משתמשים בקנאביס דיווחו על ממוצע של 5.6 פעמים בחודש של קיום יחסי מין, וזאת לעומת ממוצע של 6.9 בקרב גברים המשתמשים בקנאביס. בקרב נשים שאינן משתמשות בקנאביס הממוצע עמד על 6 פעמים בחודש לעומת ממוצע של 7.1 פעמים בחודש בקרב נשים שמשתמשות בקנאביס.

לדברי החוקרים, ממצאים אלו מראים כי ישנו קשר בין צריכת קנאביס לבין תדירות קיום יחסי מין, וכי הקשר חיובי – כלומר, מי מעשנים מקיימים יותר יחסי מין.

 

בעיות אין אונות שונות בקרב גברים

בעיות אין אונות קיימות אצל גברים רבים, בין אם הם מעשנים קנאביס ובין אם לא. בעיות אלה קיימות גם בקרב גברים צעירים ובריאים, דבר שמגביר את חוסר הביטחון שהן יוצרות והמבוכה. השורש של בעיות אין אונות עשוי להיות פיזיולוגי או פסיכולוגי, אך כך או כך יש להן פתרון.

הפתרון המוכר בשוק הינו כדור הויאגרה – אך לויאגרה רגילה ישנו חסרון מהותי והוא הצורך במרשם רופא ושיתוף אדם זר בפרטים אינטימיים מחדר המיטות. החדשות הטובות הן שקיימים תחליפים לויאגרה שלא יצריכו אתכם במרשם רופא – למשל קמגרה. מדובר בתחליף ויאגרה יעיל ביותר שתוכלו לרכוש ללא מרשם רופא דרך הרשת באופן דיסקרטי לחלוטין. קמגרה מכילה את החומר הפעיל בויאגרה, ועוזרת לכם להתמודד עם בעיות בזקפה ושפיכה מוקדמת ובכך משפרת את חיי המין שלכם.

 

קנאביס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *