נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההשפעות של תמיכה חברתית על איכות מערכת היחסים והרווחה הכללית

רבים מאיתנו סובלים מדימוי עצמי נמוך, הערכה עצמית נמוכה ומבדידות שמנציחה את חוסר המוטיבציה שלנו למצוא לעצמנו זוגיות בריאה ונכונה. באמצעות בניית קהילה תומכת ומחזקת אנו יכולים לשפר את הדימוי וההערכה העצמית שלנו, לקבל חיזוקים, תמיכה ועידוד ובכך לשפר משמעותית את הבטחון העצמי שלנו שיאפשר לנו ליזום קשרים רומנטיים חדשים. 

 

מרכז מבינים זוגיות

רבים מאיתנו חשים שהם אינם טובים או ראויים לזוגיות. זוהי חשיבה מעוותת שנוצרה בעקבות מערכות יחסים רעילות וחוסר בתמיכה חברתית. באמצעות שינוי דרכי החשיבה ההרסניים הללו ותמיכה משמעותית של קהילת רווקים שבדיוק כמוכם רק מחפשים הבנה ואהבה תוכלו לקבל כלים בריאים ומשמעותיים להעלאת הערך והדימוי העצמי ועל ידי כך להפתח לאפשרות ליזום וליצור קשרים חברתיים ורומנטיים עם בן או בת זוג. פנו עוד היום אל ליאור גור – מרכז מבינים זוגיות כדי לצאת לדרך חדשה של חיים מלאים יותר ואהבה אמיתית.

הֲבָנָה

ההשפעות של תמיכה חברתית על איכות מערכת היחסים והרווחה הכללית

אחת הסיבות לכך שאנשים רבים הופכים ביישנים, נבוכים ונמנעים מקשרים רומנטיים משמעותיים היא כי אין להם די תמיכה חברתית שמעודדת אותם לנסות את מזלם עם בני זוג אפשריים. ביטחון עצמי נמוך ודימוי עצמי ירוד הינו קשור פעמים רבות גם לבדידות ולהעדר סביבה חברתית.

ברגע שאתם מוצאים את עצמכם מוקפים באנשים שהם בדיוק כמוכם, כמהים לקשר אמיתי ורציני, קל יותר לשאוב עידוד ותמיכה ובכך לחזק את הבטחון העצמי בדרך אל מציאת קשר משמעותי לחיים. בנוסף, המצאות חברים בחייכם שאיתם תוכלו לשוחח על הקשיים וההתמודדויות השונות שלכם ותרגישו הרבה פחות בודדים ויותר מרוצים.

 

כיצד משפיעה התמיכה החברתית על מערכות היחסים שלכם?

מעבר לשיפור המשמעותי בדימוי ובערך העצמי, חברים טובים יכולים לתת עיצות, לדבר ולשוחח איתכם על דברים שמטרידים אתכם בזוגיות, מקום שבו ניתן לשתף את החששות והפחדים, התלבטויות שונות ועוד. כשיש עם מי לדבר ועם מי להתייעץ, קל יותר להגיע להחלטות נכונות ובריאות יותר עבורם ועבור בני הזוג החדשים שלכם להצלחת הקשר.

תמיכה חברתית

קהילה תומכת במרכז מבינים זוגיות

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים רבים ליצירת קשרים חברתיים ורומנטיים עמוקים ומשמעותיים יותר ולשמר אותם בדרכים בריאות ומועילות. במרכז תוכלו ליהנות מסדנאות ומייעוץ וגם מקהילה תומכת המורכבת מאנשים בדיוק כמוכם, המחפשים קשר רציני ומשמעותי לחיים. באמצעות הקהילה תוכלו תמיד למצוא אוזן קשבת, מישהו לשוחח איתו ולדבר על הקשיים ועל הבעיות בדרך למציאת הקשר הזוגי וגם במהלכו בהתלבטויות השונות.

 

זוגיות בריאה ויציבה לחיים

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו גם אתם לקבל כלים בריאים ונכונים למציאת בן או בת הזוג האידיאלים עבורכם, להתגבר על דפוסים הרסניים שבעבר חיבלו לכם במערכות היחסים ולמצוא קהילה תומכת ומחבקת.

מערכת יחסים