נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יצאתם מקשר רציני? כך תתגברו על זה ב-4 צעדים פשוטים

יצאתם מקשר רציני ואתם רווקים לראשונה מזה תקופה ארוכה? נדמה שקשה להתגבר על הפרידה ושזה כמעט סוף העולם? לא תמיד זה יהיה לנו פשוט לעבור הלאה מאדם שכל כך אהבתם והיה חלק גדול מחייכם. אז איך תוכלו להתגבר על קשר רציני שהיה לנו? קבלו 4 צעדים פשוטים שיסייעו לכל לב שבור.

 

1.      נתקו קשר מהאקס/ית קשר אחת ולתמיד

אם אתם נשארים בקשר עם האקס און האקסית שלכם אחרי הפרידה, תמצאו את עצמכם מתמקדים באופן אובססיבי באדם שאתם כבר לא נמצאים איתו במערכת יחסים. פעמים רבות, משקיעים הרבה אנרגיה וזמן ״לרגל״ אחרי האקסים ברשתות החברתיות, להיפגש איתם עם חברים, ליצור איתם אינטראקציה על בסיס יומי וכן הלאה. בכך יוצרים התמכרות אל בן הזוג לשעבר. על מנת שזה לא יקרה, נסו לנתק את הקשר ולצמצם מגעים עם בן הזוג לשעבר. בלי לנתק קשר, יהיה קשה מאוד להצליח לעבור הלאה.

נתקו קשר מהאקסית קשר אחת ולתמיד

2.      תיעזרו בחברים ובמשפחה

יציאה מקשר רציני עלולה להיות קשה מאוד ולהשאיר אתכם במצב בודד ומרוקן. אחרי מערכת יחסים ארוכה, יכול להיווצר חלל מאוד גדול בו אין לכם עם מי לדבר או עם מי להתייעץ. נסו להיעזר בקרובים אליכם על מנת לצלוח את התקופה הקשה הזו. מערכת תמיכה משפחתית וחברית יכולה להעניק לכם תמיכה רגשית. כמו כן, גם קשרים מיניים כמו סטוצים יכולים לעזור לכם לעבור הלאה באמצעות חוויות מיניות חדשות, שישכיחו מכם את הפרטנר הקודם.

 

3.      נסו לחוות חוויות חדשות ומעניינות

להישאר באותו המקום זה עלול להכניס כל אחד ואחת לתהום של געגוע. חוויות חדשות יעזרו לכם ליצור זיכרונות חדשים ולחוש רגשות נעימים, שיכולים להסיר את העצב מעל ליבכם השבור. חוויות חדשות יכולות לבוא לידי ביטוי בבילוי עם חברים, במסיבות, בטיולים או סתם במסעדה טובה או מופע מרגש. חוויות חדשות יכולות להתבטא גם בהתנסויות מיניות שתמיד רציתם אך לא היה לכם אומץ להגשים. אם אתם מעוניינים בהגשמת פנטזיות מיניות, האתר https://www.shovavim.co.il יכול לעזור לכם.

תיעזרו בחברים ובמשפחה

4.      הקפידו על הרגלים בריאים ועשו עבור עצמכם טוב

לצאת מקשר זה קשה. עולמכם מתפרק עליכם ואתם לא יודעים מי הייתם לפני כן ומי אתם כרגע כשנותרתם לבד. כדי לא לאבד אחיזה במציאות וכדי לגרום לעצמכם להרגיש טוב, הרגלים יומיים יכולים מאוד לעזור לכם בתחושת השליטה. נסו לאכול ארוחות בוקר מידי יום, לגוון בארוחות הצהריים וגם כמובן להכניס הרגלים קטנים שיעשו לכם עצמכם טוב. רכשו כרטיסים לסרט או היפגשו עם חברים. הזמן אחרי פרידה הוא גם טוב עבור תחביבים חדשים, הגשמת חלומות שמעולם לא ניסיתם ועוד ועוד. אל תשכחו שכל דבר קורה לטובה, ויציאה מקשר ארוך עשויה גם לפתוח עבורכם שלל הזדמנויות חדשות ומרגשות.

חוף ים
טיפים לזוגיות בריאה

כל אחד מכיר לפחות זוג אחד שתמיד נראה שטוב לו. זוג שהולך תמיד יד ביד ברחוב, קורא אחד לשנייה