נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לזוגיות בריאה

כל אחד מכיר לפחות זוג אחד שתמיד נראה שטוב לו. זוג שהולך תמיד יד ביד ברחוב, קורא אחד לשנייה בשמות חיבה וכל זאת, למרות שהם כבר שנים ארוכות ביחד. אם אתם מקנאים בזוגות האלה ורוצים להיות כמוהם, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותגלו את הטיפים שמאפשרים להם להיות בזוגיות בריאה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך סיוע מצד זוגות שחיים שנים ארוכות יחד בזוגיות בריאה וטובה. הגענו אל הזוגות האלה לא במקרה. שכן, פרסמנו פוסט ברשתות החברתיות וביקשנו מהגולשים לתייג בתגובות את הזוגות הכי דביקים שלהם שמטפחים זוגיות בריאה כבר שנים. בסופו של דבר פנינו אל אלו שקיבלו את מרבית התיוגים ושאלנו אותם אם הם ירצו למסור לנו טיפים שנציג במדריך שיפורסם ברחבי הרשת. כמה מהם שמחו לשתף איתנו פעולה ואנחנו בחרנו את הטיפים הטובים ביותר שנמסרו לנו.

 

הטיפ ה – 1 לזוגיות בריאה: להיתמך על ידי מטפלת מוסמכת בתחום

מרבית הזוגות ציינו בפנינו שהם מלווים על ידי מטפלת זוגית. לדבריהם, מדובר במטפלת ש"מחזיקה" את הזוגיות שלהם ומאפשרת להם בכל פעם מחדש לעבור קשיים ואתגרים שהם חווים במהלך החיים המשותפים שלהם. כמה מהם הפנו אותנו לאתר של אורית ארבל ואמרו שזו המטפלת שבזכותה הם נמצאים בזוגיות בריאה כבר כמה שנים טובות.

 

הטיפ ה – 2 לזוגיות בריאה : לקבוע דייט אחת לשבוע

חלק מהזוגות הם הורים לילדים בגילאים שונים. כמה מהם ציינו בפנינו שקיים קושי שבא לידי ביטוי במעברים בין גידול הילדים, הקריירה והזוגיות. שכן, זה לא פשוט לטפח את כל הדברים הללו בו זמנית. לכן, הם אמרו שיש להם דייט קבוע אחת לשבוע. לדבריהם, הדייט כולל כמה חוקים קבועים:

  1. הטלפונים כבויים בזמן הדייט
  2. לא מבטלים את הדייט, אלא אם יש אירוע משפחתי, משחק כדורגל או הלוויה
  3. הדייט צריך להתקיים מחוץ לבית

 

הטיפ ה – 3 לזוגיות בריאה: לדבר

הטיפ שחזר על עצמו נגע לשיח בין בני הזוג. מרבית הזוגות ציינו בפנינו שהם מרבים לשוחח על דברים שמפריעים להם. לדבריהם, ברגע ששומרים דברים בבטן, זה עשוי להוביל למצבים לא נעימים שראוי להימנע מהם. לכן, הם מדברים על הכול. גם על הדברים הפחות נעימים,  מכיוון שכך, ניתן להעלות את כל הקשיים לשיח ולפתור אותם עוד לפני שמגיעים ל"פיצוץ"..

 

הטיפ ה – 4 והאחרון לזוגיות בריאה: לקחת זמן לעצמך

זוגות רבים בוחרים גם למצוא כל אחד זמן לעצמו. לתרגול של יוגה, ליציאה למכון או למפגש בבית קפה עם חברים. הטיפ הזה חשוב מאוד מכיוון שהוא מאפשר לכל אחד להתרענן מהבית, מקשיי היום יום ולראות קצת עולם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לחוות זוגיות בריאה. כעת נותר לכם רק ליישם את הטיפים הללו, שיהיה בהצלחה!

זוג