נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על אירידיולוגיה

אירידיולוגיה נשמעת מילה סובכת למדי וארוכה עד מאד. אך היא טומנת בחובה שיטת טיפול של רפואה אלטרנטיבית שכדאי לכם להכיר. בין אם אתם רוצים להיות רופאים בעתיד הקרוב או הרחוק ובין אם אתם רוצים להכיר עוד שיטת טיפול שתוכלו להיעזר בה ולפנות אליה, הכתבה הזו עשויה לעניין אתכם. רוצים לדעת עוד, על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה זה בכלל אירידיולוגיה?

ישנם סוגים שונים של טיפולים כאשר בטיפול רגשי לרוב יעש באמצעות דיבור ושיח, תרפיות שונות, שיטות ממקדות וגם קצת פרקטיות. טיפול בריאותי גופני יעשה לעיתים באמצעות תשאול, חקירה, אבחון, מגע ועוד. טיפול באמצעות שיטה של אירידולגיה יעשה באמצעות אבחון של קשתית העין של המטופל.

באמצעות שיטה זו ניתן לבחון האם יש למטופל בעיות בריאותיות שונות ופיזיות, האם חלילה הוא עבר טראומה מסוימת שהשאירה חותם בדמוי סימנים שונים על הקשתית שלו וכך ניתן לאבחן אותו מבחינה זו, בנוסף ניתן לבחון כך את המטען הגנטי שלו ובכך ללמוד על גופו ונטיותיו הגנטיות. כך ניתן ללמוד הרבה על גופו של המטופל, מצבו הבריאותי והפיזי.

אירידיולוגיה

מה כוללת הבדיקה ואיך היא מתנהלת?

כפי שציינו הבדיקה בעצם מתמקדת בעין של המטופל ובאופן ממוקד יותר בקשתית שלו. בשיטה זו המטפל בעצם בוחן את העין בצורה מדוקדקת באמצעות מכשיר שנועד לעשות זאת או אפילו זכוכית מגדלת שמתאימה לשיטה. לאחר מכן המטפל יכול להסיק דברים שונים שקשורים לבריאות של המטופל וכן לגנטיקה שלו.

בקליניקה של איריס גייר אירידולוגיה פועלת בכך שלאחר שהיא מאבחנת את המטופלים היא מסבירה להם בדו"ח מפורט את הדברים ויחד עם זאת מביאה להם המלצות שונות בהתאם, לתכנית טיפולים שטיב עימם. כלומר, לא רק מביאה מידע ואבחון אלא נותנת פתרונות פרקטיים. בדרך זו, התוצאות יכולות להיות אפקטיביות ותורמות למטופל עצמו.

 

מקום שמתמחה בתחום זה

בין אם תרצו להעמיק ולהתמחות בתחום ובין אם תרצו להיות מטופלים באמצעות שיטה זו, תכירו את המרכז לאירידולוגיה של איריס, אשר גם הקימה את המכללה וגם מנהלת אותה. שם תוכלו להתמחות בתחום בצורה מעמיקה ומפורטת. בנוסף, איריס מטפלת ברחבי העולם ונותנת חוויה מעמיקה לכל מטופל ומטופלת בכדי להבין בדיוק מה האבחון שלה ומה יכול לעזור לה. כדאי לדעת שלאיריס ניסיון רב והיא מנהלת את הקליניקה כבר 15 שנים.

 

אירידולגיה – בסיכומו של דבר

עולם הרפואה כולל הרבה תחומים וקטגוריות שונות, כאשר כל אחד מציע דרך אבחון וטיפול שונים. אחת הדרכים האלטרנטיביות היא אירידולוגיה, כאשר בשיטה זו האבחון של המטופלים נעשה באמצעות בחינה של העין, בקשתית ליתר דיוק. הדוגלים בשיטה זו טוענים כי ניתן לאבחן הן מבחינה רפואית פיזית והן מבחינה נפשית את המטופל. כמו כן, ניתן ללמוד על המבנה הגנטי של המטופל גם באמצעות הקשתית.

אירידיולוגיה