נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תשמרו על העיניים ועל עדשות המולטיפוקל שלכם

בעולם בו העיניים שלנו רצות ממסך למסך באופן יום יומי, קיימת חשיבות אדירה יותר מאי פעם לשמירה על העיניים.

צפיה ממושכת במסכים בעבודה ובבית עלולה לגרום לנזקים לעיניים ולראיה שלכם, ואנשים רבים מוצאים את עצמם סובלים מקוצר ראיה.

בכדי שתוכלו לשמור על העיניים שלכם, יש לבחור זוג משקפיים מתאים, כשהבחירה המועדפת על רבים כיום היא משקפי מולטיפוקל.

במדריך הזה, סיכמנו עבורכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לשמור על העיניים שלכם ולבחור את עדשות המולטיפוקל המתאימות ביותר בשבילכם.

 

מה מיוחד במשקפי מולטיפוקל?

בעוד שבעבר אנשים שסבלו מקוצר ראייה לטווחים שונים היו צריכים לרכוש מספר זוגות משקפיים המתאימים למטרות שונות, עדשות מולטיפוקל למעשה נותנות מענה לקוצר ראייה לטווחים קצרים (קריאה ועבודה על מחשב), לטווחים בינוניים ולטווחים קצרים באותה עדשה. בחירה במשקפי מולטיפוקל תחסוך לכם לא מעט כסף וכאבי ראש, אך גם כאן ישנם כמה אלמנטים חשובים שיש לשים אליהם לב.

 

דעו מה הם הצרכים שלכם

עוד בטרם הפניה לאופטומטריסט עבור התאמת עדשות מולטיפוקל, מומלץ לדעת מה הם הצרכים העיקריים שלכם. ישנן עדשות מיוחדות המתאימות לצרכים ויעודים שונים, כך שאם אתם מבלים את רוב זמנכם מול מסך מחשב או על בנהיגה על הכביש, ככל הנראה שתצטרכו משקפיים עם עדשות שונות. כמו כן, אל תתביישו למדוד את המרחקים מהם אתם סובלים מקוצר ראייה, שכן מדידה נכונה תעזור לכם ולאופטומטריסט שלכם להתאים עבורכם את העדשות הנכונות ביותר.

 

בצעו בדיקת ראייה מקיפה אצל אופטומטריסט

אין תחליף לביצוע בדיקה מקיפה ויסודית אצל אופטומטריסט מומחה ומנוסה. בעניין זה, מומלץ לא "לחפף" ולקחת את הבדיקה בצורה הרצינית ביותר שאפשר. אחרי הכל, מדובר בראייה ובאיכות החיים שלכם.

 

תנו לעצמכם להסתגל לעדשות

בדומה לכל זוג עדשות חדש, גם משקפיים עם עדשות מולטיפוקל מצריכות תקופת הסתגלות. במקרה של עדשות מולטיפוקל, תקופת ההסתגלות עשויה להיות מעט ארוכה מהרגיל, שכן עדשות מולטיפוקל מכילות מרכזי מיקוד שונים בעדשה אחת, והדבר עשוי להיות מעט מבלבל בהתחלה. לכן, תנו לעצמכם כמה זמן שתצטרכו עבור הסתגלות בריאה לעדשות שלכם, והשתדלו לא להכביד על עצמכם ועל העיניים שלכם יותר מדי במהלך תקופת ההסתגלות.

 

אל תתעלמו מבעיות שצצות

במידה ובמהלך תקופת ההסתגלות ואחריה אתם מרגישים שהעדשות גורמות ליותר נזק מתועלת, אל תחכו ותצפו שהבעיה תעלם מעצמה. ברגע בו אתם מרגישים בעיות חדשות שצצות באיכות הראייה שלכם, כאבי ראש כתוצאה ממאמץ של העיניים וכדומה, מומלץ בחום לגשת לאופטומטריסט שלכם להתייעצות.

 

רכשו עדשות איכותיות אצל חנויות מומלצות

כלל הברזל הוא שמה שעולה בזול, יעלה לכם ביוקר בהמשך. בסופו של דבר, המשקפיים שלכם משמשות אותכם במהלך רוב שעות היום ועבור הפעילויות החיוניות והחשובות ביותר. לכן, מומלץ לרכוש משקפי מולטיפוקל איכותיות בחנויות המתמחות במשקפי מולטיפוקל. כמו כן, אל תוותרו על השוואת מחירים ובדיקה מקיפה של המלצות וביקורות על החנויות ויצרניות העדשות השונות.

 

קופסת אחסון