את נמצאת בפעם הראשונה בחייך בהיריון מתקדם? רוצה וודא שאת אוכלת בדיוק את מה שהעובר שלך זקוק לו? רוצה תוך כדי גם לשמור על עצמך ועל גופך? אם כך, אין ספק שאת צריכה תפריט מדויק שיתאים עבורך ושתוכלי לעמוד בו בחודשים הקרובים.

מה באמת כדאי לך לאכול?

אין אישה שלא מכירה את האמירה הידועה של "תאכלי מה שאת רוצה, את אוכלת בשביל שניים", אם זאת, בפועל זה לא כלל לא מדויק. לא רק שאת לא אוכלת בשביל שניים, את גם עלולה להעלות לא מעט במשקל הגוף שלך, מה שעלול להיות מאוד מאתגר אחרי לידת התינוק. לכן דווקא ההיריון הוא השלב שבו כדאי לך להקפיד מאוד על השאלה מה את אוכלת, וזה לא פשוט, כי בוודאי יש עוד הרבה דברים אחרים שמטרידים אותך. לכן, כאשר מדברים על תפריט לנשים בהריון בהחלט כדאי לזכור שאפשר להיעזר באנשי מקצוע מובילים. אם את יכולה לפנות אל דיאטנית מקצועית שתבנה לך תפריט אישי, מדוע שלא תעשי זאת? כך תוכלי לדעת ממה כדאי לך להימנע במהלך חודשי ההיריון האחרונים וכך תוכלי להבטיח שאת עולה במשקל רק את מה שאת באמת צריכה ולא יותר מזה.

פרות

כל הסיבות לשלב פעילות גופנית בהיריון

לא אחת קורה שנשים בהיריון, ובמיוחד אם מדובר על היריון ראשון, חוששות לזוז. לכן הן עוזבות את כל סוגי הפעילות הגופנית שבהם הן נהגו לעסוק, מה שגורם לעלייה חדה במשקל. זה נשמע לך מוכר? חוששת שזה יקרה גם לך? אם כך, כדאי שתדעי: בהיריון מומלץ לך לזוז, כמה שיותר, ואפילו אם את כבר בשלבים המתקדמים שלו. סיבה נוספת, מעבר לחשש מעלייה מוגזמת במשקל, הן הדלקות החוזרות ונשנות בדרכי השתן. נשים באופן כללי תמיד חשופות לעניין הזה יותר ובהיריון זה עוד יותר משמעותי. לכן, במקום להגיע למצב שבו את מחפשת טיפול טבעי בדלקת בשתן, כדאי יהיה לזוז כמה שיותר, לשתות מים בכמות גדולה ולאכול תפריט שמתאים לך אישית.

כמה באמת את צפויה לעלות במשקל?

מה שמטריד אותך יותר מכל זו השאלה כמה את צפויה לעלות במשקל? אם כך, כדאי שתדעי שאין על כך תשובה אחת נכונה. זה מאוד תלוי במצב ההתחלתי שלך ברגע שבו את מגלה על ההיריון. כלומר, אם את אישה מאוד רזה, בהחלט יכול להיות שבמהלך ההיריון תעלי אפילו 15 קילו, שכן הגוף שלך זקוק לכך. מצד שני, אם את אישה שלרוב שוקלת הרבה מעבר למשקל הרצוי שלה, בהחלט יכול להיות שבהיריון לא תעלי יותר משישה קילו. במילים אחרות, זה עניין מאוד אינדיבידואלי ולכן כל אישה צריכה לבדוק את הנושא באופן אישי עם הדיאטנית שלה כבר בשלבים הראשונים של ההיריון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *