בשלב מסוים בחיים, אם בעקבות לידה או בעקבות השינויים בגוף בחלוף השנים, נשים רבות מתעניינות לגבי ניתוחי הגדלת חזה. למעלה מ-6,000 נשים במהלך השנה בישראל, לא רק מתעניינות, אלא גם עוברות את הניתוחים הללו. שישה דברים חשובים שיש לברר לפני ההגדלה!

בחלוף הזמן, הגוף שלנו משתנה וחלה צניחה טבעית של השדיים. אלפי נשים בישראל מבצעות כל שנה הגדלות חזה, מה שמסייע רבות בשיפור הביטחון העצמי ובתפיסה העצמית של האישה. השדיים משנים את צורתם בשל סיבות שונות, למשל בעקבות תהליכים הורמונליים שונים בגוף. מעבר לתהליכים הורמונליים, גם הנקות בדרך כלל משפיעות על השד, תהליכי הרזייה והשמנה, לידות ועוד. התפיסה העצמית שלנו משתנה במהלך השנים, והשינוי בתפיסה הולך בד בבד עם השינויים הפיזיים בגופינו. כיום כבר אין צורך לשאת בושה או מבוכה, היות וניתן לבצע הגדלת חזה אצל המנתחים הטובים ביותר ובאמצעות שיטות מתקדמות.

 

ניתוח הגדלת חזה אצל מנתחים מומלצים

חשוב מאוד לברר מספר דברים לפני הניתוח המיוחל, למשל באילו סוגי שתלים המנתח עומד להשתמש. האם בשתלים מסוג סיליקון ג'ל או בשתלים הממולאים במי-מלח? דבר נוסף שיש לברר לפני ניתוח הגדלה, הוא הנושא של תופעות הלוואי וההתאוששות מהניתוח.

זכרו כי מדובר בניתוח לכל דבר, גם אם אופיו פחות מורכב מניתוחים אחרים. בדקו מה הוא זמן ההחלמה המשוער, בדקו מה הן תופעות הלוואי הצפויות, מה אתן צפויות לחוש בזמן ההתאוששות וכדומה. חשוב מאוד לברר גם מה הוא העיתוי הנכון לבצע ניתוח הגדלה אצל מנתח פלסטי מומלץ. למשל, לא מומלץ לבצע הגדלה אם השדיים עדיין בתהליכי התפתחות (אצל בחורות צעירות), או במקרים שהגוף עדיין חווה תהליכים כאלו ואחרים (הנקה, דיאטה ועוד).

מה כדאי לי לדעת לפני הגדלה?

כאשר את עומדת לקראת ניתוח הרמת חזה או הגדלת חזה אצל מנתח, את צריכה גם לברר באילו דרכי גישה עומדים להחדיר את השתלים אל גופך. לקראת הגדלת חזה ו\או הרמה, גם חשוב לשאול את הגורם המנתח לגבי אי-אלו צלקות פוטנציאליות לאחר סיום התהליך.

האם חתך החדרת השתל עומד להיות באזור בית השחי? האם בקפל התת-שדי? שימי לב כי לכל אזור חיתוך ישנם יתרונות שונים וגם חסרונות, וניתן גם לבצע חיתוך בגבולו התחתון של העטרה. אמנם החדרת שתל דרך בית השחי היא קשה יותר לביצוע, אך במקרים רבים הצלקת מתרפאת באופן מוצלח מאוד.

מנתח פלסטי מומלץ להגדלת חזה – כיצד בוחרים?

אחד הדברים החשובים שבהם מומלץ להתמקד, הוא בחירת המנתח הפלסטי שלך. את צריכה לבחור מנתח פלסטי מומלץ להגדלת חזה והרמה, מנתח ששמו הולך לפניו.

לפני ניתוח, מומלץ ליצור קשר עם לקוחות ממליצות של אותו גורם מנתח, בכדי לשמוע באיזה אופן הן חוו את התהליך של ההגדלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *