כאשר אנו קונים משהו אנו חייבים להבין מה היתרונות של המוצר שקנינו.

כך לדוגמא אם אנו קונים מדיח כלים אנו חייבים להבין מדוע הוא הטוב בשוק ומה היתרונות שלו? כאשר אנו קונים מחשב אנו חייבים לשאול את בעל החנות מה היתרונות של המחשב הזה אל מול מחשבים אחרים בשוק וכך בנוגע לכל מוצר שאנו קונים.

על רקע זה עולה השאלה מה היתרונות של נעלי צעד ראשון? אם כן אתם צריכים להבין כי נעליים אלו הן נעליים נוחות מאוד לתינוק.

לא רק זאת אלא שהנעליים הללו מאפשרות לילד ללכת בצורה הרבה יותר טובה וכך התפתחות ההליכה של הילד היא הרבה יותר טובה.

לכן איך שלא נתסכל על כך לנעלי צעד ראשון יש יתרונות ברורים ואין ספק כי זה צעד חכם מאוד לשים נעליים כאלו לתינוק או לתינוקת שלנו.

 

מדוע נעל רגילה לא מתאימה לילד קטן?

אז מדוע לנעל צעד ראשון יש יתרונות ברורים אל מול נעל רגילה? אם כן אתם צריכים להבין כי נעל צעד ראשון מותאמת במיוחד לרגל של תינוק בעוד נעל רגילה מותאמת לרגל של ילד. לא רק אלא גם החומרים שמהם נעל צעד ראשון מיוצרים הם שונים לגמרי והחומרים של נעל צעד ראשון הרבה יותר מתאימים לכף הרגל של תינוק קטן. לכן אין מחלוקת על כך כי נעל צעד ראשון הרבה יותר מתאימה מאשר נעליים רגילות ועל כך יש לתת את הדעת. נעל רגילה לא תתאים לתינוק וגם תגרום לו לנזק ולכן תינוק הולך רק עם נעל צעד ראשון וזה לא נתון במחלוקת.

 

האם נעל טרום נשחקת לאחר זמן מה?

עולה השאלה כמה זמן אפשר ללכת עם נעלי צעד ראשון? אם כן הדבר תלוי במספר פרמטרים כמו למשל מי היצרן של הנעל, מאיזה חומרים הנעל מיוצרת? כמה זמן הילד הלך עם הנעל, האם הנעל הייתה על משטחים קשים או רכים ועוד ועוד. ובכל זאת אם אנו חייבים לקבוע אנו נגיד כי נעל צעד ראשון היא נעל שאפשר ללכת איתה זמן רב מבלי להחליף אותה. כמובן אם אתם קונים נעל איכותית ולא את הנעל הזולה בשוק. ככל שתקנו נעל יותר איכותית כך היא תחזיק מעמד יותר זמן וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת לפני קניית הנעל החדשה.

 

האם נעל טרום הליכה זולה מנעל רגילה?

עולה השאלה האם נעל טרום הליכה זולה מאשר נעל רגילה? אם כן יש ויש. יש נעלי צעד ראשון אשר זולות יותר מאשר נעל רגילה ויש נעלי טרום אשר יקרות יותר מאשר נעל רגילה. הכול תלוי בשאלה איזה נעל צעד ראשון אנו קונים ואיזה נעל רגילה אנו קונים וכך נדע איזה נעל יותר יקרה ונוכל לבחור מבין האפשרויות את הנעליים הטובות ביותר.

 

ביגוד ממותג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *