נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הקשר בין מתנה לאישה לבריאות מינית?

בעידן הנוכחי, אנו חשופים להמון חומר ויזואלי המגיע אלינו דרך ערוצי הטלוויזיה והמחשב, ובין השאר- אמונות לגבי סיטואציות שונות מחלחלות לתודעתו, בין אם נרצה בכך ובין אם לא. סרטים, סדרות ופרסומות, עוסקות רבות במערכות יחסים ובחיי המין שלנו- פשוט כיוון שמדובר בחלק בלתי נפרד מחיינו. אחד התסריטים המוכרים, מתאפיין בגבר שקונה לבת זוגו מתנה יקרה, וזו מסתערת עליו בחשק מיני בלתי נשלט. האם מדובר במיתוס, או שיש בכך מן האמת? על כך במאמר הבא.

 

בריאות מינית במערכת היחסים

מערכת יחסים היא ללא ספק- נושא מורכב, ומסע מרתק שמתאפיין בעליות ומורדות… הרי- לא תמיד הכל מושלם בזוגיות, ואת זה כולם יודעים. הבריאות המינית במערכת היחסים שלנו, משקפת בצורה הטובה ביותר את מה שקורה מתחת לפני השטח. בתקופות של משברים למשל, נוכל לראות שינוי בהתנהלות המינית, בין אם מדובר בירידת התדירות, ובין אם מדובר באופי החוויה המינית שאנו חווים יחד. כפי שנאמר בפסקת הפתיחה- גברים רבים מאמינים שרכישת טבעת יהלום יקרה, או מתנה אחרת בעלת ערך גבוה- תעביר את המשבר המיני כלא היה, ותצית את ניצוץ התשוקה ברגע. האם יש בכך מן האמת? או שפשוט מדובר במיתוס שחדר לתודעתנו דרך סרטים, סדרות, פרסומות וספרים?


מתנה כתרופה לחיי המין

התשובה לעניין זה למעשה תלויה בסיטואציה…מה הכוונה? ובכן, מתנה יקרה בהחלט יכולה ליצור תגובה חיובית במערכת הזוגית, ולשפר את חיי המין, אך לא עקב מחירה של המתנה- אלא עקב המחווה שעומדת מאחוריה והרגש שהיא מביעה. כשגבר קונה מתנה לבת זוגו, או להיפך, הדבר מכריז למעשה שהוא אוהב אותה, שהיא חשובה לו, ושהוא אינו לוקח אותה כמובנת מאליה. משמעות זו יוצרת מיידית תגובות חיוביות בצד השני, ותגובות אלה עשויות להשפיע ישירות על התשוקה ולהצית אותה. מתנה יקרה תתקבל בברכה ללא ספק, אך כך גם נופש זוגי, טיסה, יציאה למסעדה או בילוי אחר. הרעיון המנחה הוא, פשוט לעשות משהו עבור בן\ת הזוג שלנו, משהו שיזכיר לה שאנו רואים אותה כמתנה הגדולה שלנו, ותמיד מוקירים את מערכת היחסים שלנו כמשהו מיוחד ונדיר.

הקשר בין הענקת מתנה לאישה ובין הבריאות המינית במערכת היחסים, בא לידי ביטוי בערוצי התקשורת והפנאי השונים, כגון סרטים, סדרות, ספרים ופרסומות. בעוד חלקנו מסתכלים על העניין כמיתוס שמטרתו להעלות את הרייטינג, גברים רבים מבינים שישנו קשר מסוים בכל זאת, גם אם הוא מעט שונה מהצגת הנושא בערוצי המדיה השונים. מתנה שגבר קונה עבור בת הזוג שלו- בין אם יקרה ובין אם פשוטה, מסמלת את אהבתו, ומכריזה שהוא מעריך אותה ולא מביט בה כמובנת מאליה. מחוות כאלה ברוב המקרים, מביאות איתן מערכת יחסים בריאה, המשתקפת באופן ישיר בחיי המין שלנו.

שתי מתנות