נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין סוגי ההחלקות ומהי החלקת OXO?

החלקה לשיער היא כבר מזמן אחד מההליכים הכי נפוצים בעולם הטיפוח והאסתטיקה. נשים רבות מעדיפות להסתובב עם שיער חלק מאשר עם שיער מקורזל, מתולתל או גלי, והן רוצות למנוע מעצמן לגשת בכל פעם מחדש אל הספר כדי לעשות פן. הדבר הזה אפשרי באמצעות החלקה לשיער, כאשר קיימים לא מעט סוגים שלה. היום נספר לכן מה ההבדל בין סוגי ההחלקות ומהי החלקת OXO, ואין לנו ספק שגם אתן תבחרו בה על פני כל סוגי ההחלקות האחרים הקיימים היום בשוק.

 

החלקת OXO או החלקה אחרת – מה ההבדל?

אז היום קיים עושר שקשה לתאר במילים בכל תחום ההחלקות. יש כל כך הרבה סוגים עד שקל להתבלבל ביניהם, אבל אל דאגה – אנחנו כאן כדי לעשות לך סדר!

קודם כל, ניתן להבדיל בין ההחלקות לפי הסוגים שלהן – החלקה ברזילאית, החלקת שורש, החלקת משי, החלקת קרטין, החלקה צרפתית ועוד. כל אחת מההחלקות איתה מביאה איתה שיטה אחרת, חומרים אחרים ואופן פעולה אחר, כך שכבר מכך ניתן להבדיל שהן שונות האחת מהשניה. לצד כל אלו קיימת גם החלקה oxo, שהיא החלקה אורגנית וטובה יותר בצורה משמעותית מכל היתר.

 

טובה יותר? איך?

החלקת OXO היא טובה יותר מההחלקות האחרות מכמה וכמה בחינות:

  1. החלקת OXO היא החלקה אורגנית. להבדיל מההחלקות האחרות שמתבססות על לא מעט חומרים כימיים, כאן מדובר על החלקה שמתבססת על חומרים טבעיים בלבד.
  2. בהחלקת OXO אין שום סיכון לשיער. להבדיל מהחלקות אחרות, שהחומרים שהן מכילות עלולים להזיק בצורה משמעותית לשיער ואף להרוס לחלוטין את צורתו, את הברק שלו ואת הנפח שלו, כאן מדובר על החלקה שלא רק שלא פוגעת בשיער אלא גם מזינה אותו בחומרים טובים שעוזרים לברק, ליופי ולנפח שלו.
  3. החלקת OXO היא בעלת השפעה על השיער לטווח הארוך, כך שכל מה שצריך לעשות הוא רק לחדש אחת לכמה חודשים את שורש השיער עם ההחלקה. מעבר לזה – התוצאות נשארות לצמיתות, להבדיל מהחלקות אחרות שאותן יש לחדש באופן קבוע.

 

איך עושים החלקת OXO?

כמובן שמדובר כאן על סוג החלקה מקצועי שיש לבצע אך ורק אצל מעצבת שיער מומחית ומקצועית. היום קיימות כל כך הרבה קליניקות שמציעות החלקת OXO, אבל כדי לבחור מביניהן חשוב לשמור על כל מיני קריטריונים שפשוט אסור לוותר עליהם בדרך לתוצאה המושלמת.

בין היתר, מומלץ לבדוק את הניסיון והוותק של מעצבת השיער בתחום החלקת OXO, כמו גם את המחיר שלה, חוות דעת והמלצות עליה, וכמובן לדבר איתה ולהבין האם השירות שהיא נותנת הוא נעים וסבלני. בהתאם, התוצאות יוכלו להיות נהדרות ולשרת אתכן כמו שאתן מצפות.

 

החלקת OXO – בדיוק מה שאתן צריכות

אם עד היום התלבטתן אם לעשות החלקת OXO או לא, עכשיו אין לנו ספק שיש לכן את כל התשובות שנותנות לכן ביטחון ללכת על זה. תהנו!

גַלגִלִיוּת