מי מאיתנו לא מכיר את האמרה שלחץ הדם הוא למעשה הרוצח השקט? אנחנו רגילים לשמוע על כך כבר מגיל צעיר, אך האם אתם יודעים במה דברים אמורים? והאם המודעות שלכם לגורמים שמובילים ללחץ דם גבוה מספיק גדולה? ראשית, נתחיל מהסיכון, שכן מחלה של לחץ דם גבוה עלולה להוביל לתופעות מאוד לא נעימות ומסוכנות, כמו לדוגמא: מחלות לב שונות, מחלות של כלי דם ואפילו לאירועים מוחיים. לכן חשוב כל כך להיות עם היד על הדופק ולבדוק את לחץ הדם, שכן אחת מהבעיות היא שאנחנו כלל לא מרגישים כאשר לחץ הדם שלנו גבוה. בעידן המודרני הרופאים בדרך כלל ממליצים לחולים בלחץ דם גבוהה לצרוך תרופות על בסיס יומי וקבוע, אך האם זה באמת הפתרון היחיד שקיים? והאם עדיף לצרוך תרופות כלשהן על פני אופציה טבעית? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם גם אתם סובלים מבעיה של לחץ דם גבוה, כדאי שתדעו שאתם יכולים להתמודד עם העניין באופן טבעי וזה מומלץ בחום.

בדיקה

למה זה קורה?

עוד לפני שנדבר על הדרך הטבעית לאזן את לחץ הדם הגבוה, צריך להבין למה זה בכלל קורה. המחקרים הרבים שנעשים בתחום מראים שיש מגוון רחב של סיבות המובילות ללחץ דם גבוה, כמו לדוגמא:

  • גיל מתקדם – ככל שאנחנו הולכים ומזדקנים כך לחץ הם לרוב עולה.
  • גנטיקה – אנשים שיש להם במשפחה הורים שחולים בלחץ דם גבוה עלולים לסבול מזה גם בעצמם.
  • גורמים רפואיים – כתוצאה ממחלות אחרות שמהן סובל האדם הוא עלול לסבול גם מלחץ דם גבוה וגם כתוצאה מתרופות אחרות שהוא נוטל.

בנוסף, ניתן לראות שגם גורמים כמו: השמנת יתר, חוסר בפעילות גופנית ועישון מעלים כולם את הסיכון לסבול מלחץ דם גבוה. לכן בהחלט ניתן לומר שחלק מהגורמים כן נמצאים תחת השליטה שלנו וכן נוכל לעשות משהו בנידון, אם כי קיים כמובן גם הגורם הגנטי שלא קשור אלינו באופן ישיר.

מה הקשר בין ליקוריץ ובין לחץ דם?

ליקוריץ פלוס הינה כמוסה שבהחלט כדאי לכם לנסות במידה וגם אתם סובלים מבעיות כמו לחץ דם גבוה. מחקרים רבים מראים ששורש הליקוריץ מסייע לא מעט בכל התהליכים הקשורים ללחץ הדם ובנוסף, הוא מסייע במניעת חמצון הכולסטרול הרע בדם. היתרון של כמוסות כאלה זו כמובן העובדה שמדובר על עניין טבעי לחלוטין. לכן, אם גם אתם רוצים לסייע לגוף שלכם להתחדש, להרגיש טוב יותר ולטפל בו, אך אתם רוצים להימנע מתרופות כימיות, כמוסות ליקוריץ הן הפתרון. אם תשלבו בנטילת התרופות הללו גם שתיית מים מרובה, פעילות גופנית ותפריט כמה שיותר מאוזן, אתם תראו שבדרך טבעית ובריאה תצליחו לשפר את המצב שלכם ולחץ הדם הגבוה פשוט ירד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *