אנשים רבים לובשים חגורות גב מסוגים שונים, וזאת בדרך כלל בכדי להתאושש מפגיעות גב שונות, לחזק את היציבה והשרירים, להתמודד עם ניסיון ליישר עקמת עמוד השדרה ועוד. במקרים בהם קיבלתם הוראה מרופא להיעזר בלבישת חגורה לגב, יש מספר דגמים בהם תוכלו לבחור.

חגורות לגב למעשה תומכות בגב התחתון ובשרירי הכתפיים, תוך שהחגורה גם מבצעת יישור של עמוד השדרה. אמנם היישור זמני (כל עוד החגורה על הגוף), אך ניתן גם להתאמן בזמן לבישת החגורה, מה שמחזק את השרירים ומייעד אותם "להחזיק" את הגב בצורה טובה יותר. עם הזמן, אתם עשויים לחוש בהבדל משמעותי בכל הקשור ליציבה שלכם, לכאבי גב ועוד. במקרים בהם אנשים נאלצים להוביל דירות (בין אם במקצועם או באופן חד פעמי), חובה להסתייע בחגורות אלו, היות ולפעמים תנועה לא נכונה עשויה להשבית ולרתק אדם למיטתו במשך שבועות וחודשים. חגורות גב הן פתרון מעולה עבור נשים בהיריון גם, מפני שנשים הרות נאלצות להתמודד עם "סחיבה" של משקל די גבוה, מה שמוביל לפעמים לכאבים בגב התחתון ובכתפיים. חגורות היריון תומכות בבטן, בגב וביציבה של האישה ההרה.

בובה מעץ

חגורת גב – נועדה למנוע נזקים ולהפחית כאבים

חובה לציין כי חגורות גב עשויות למנוע נזקים שונים. חגורת גב לגברים ונשים בעצם שומרת על טווח תנועה תקין, מה שמאפשר לאנשים לזוז ולהתנועע באופן טבעי ומבלי לחשוש לפגיעות שונות בגב. כשאנשים מתמודדים עם כאבים, התזוזה בדרך כלל תהיה נוקשה מאוד ולא טבעית, מה שחגורת גב עשויה לתקן.

חגורת גב תאפשר לכם להחזיר את טווח התנועה הנורמטיבי שלכם, בעודכם נמנעים מתחושות כאב, אך חשוב לציין כי לא מדובר בפתרון קסם. אתם תצטרכו לאמן את שרירי הגב שלכם ולחזקם, מה שיהיה קל יותר בעזרת חגורות לגב מותאמות אישית. כשהחגורה מאוד נוחה ואיכותית, האימון שלכם יהיה קל יותר.

מתמודדים עם כאבים בגב? חגורות לגב

כשאנשים חווים מצב של שרירים תפוסים וכאבים בגב, רופאים עשויים להמליץ על פעילות ספורטיבית נקודתית או על מנוחה, על תרגילי פיזיותרפיסטים שונים ועוד. כל אלו, בדרך כלל יהיו נוחים יותר לביצוע כאשר אתם לובשים חגורה לגב.

חגורה לגב בעצם מקנה את התמיכה הנכונה לבצע את הפעילות הרצויה. לרוב, כל פעילות תהיה הרבה יותר קלה לביצוע כאשר אתם לובשים חגורות גב ארגונומיות איכותיות. החגורות מגיעות במידות שונות, וגם עם מנגנוני התאמה אישיים הניתנים לשינוי בכל עת. בית בריאות הגב – חגורות גב לגברים ולנשים, כאן בכדי לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור חגורות גב איכותיות לגבר ולאישה. בכל מקרה בו אתם זקוקים לסיוע, צרו קשר טלפוני עם מומחי בית בריאות הגב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *