נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה הרבה אנשים בוחרים לעשות טיפולים מסובכים במרפאת שיניים פרטית

כשזה מגיע לשמירה על הבריאות שלכם ושל משפחתכם, רבים בוחרים לא להתפשר. בישראל מערכת הבריאות דיי טובים אבל הם מוגבלים במידה מסוימת ולרוב לא תוכלו לצפות למצוינות בכל הנוגע לטיפול שיניים שלכם. מסיבות אלו רבים בוחרים ללכת למרפאות שיניים פרטיות, במיוחד כשמדובר על טיפולים מסובכים.

 

טיב הטיפול

לרוב מומחים כגון מומחים לטיפולי שורש או כתרים יעבדו הקליניקות הפרטיות. זה אוטומטים מזרים אליהם המון פציינטים שמבקשים לא להתפשר בנוגע לחיוך הבריא והחזק שלהם. שיניים הם תחום רגיש וטעות אחת יכולה להוביל לאינספור כאבים והשלכות כואבות. כשמתעסקים בדברים כל כך קטנים ורגישים אז לא רוצים להסתכן. ד"ר אריאל סביון.

 

מחיר

נכון שומעים קליניקה פרטית וישר בטוחים שיעלה לכם הון. אתם צריכים לזכור שאתם משלמים לא רק על הטיפול , אלא על שנים של מומחיות וניסיון. אתם משלמים כדי שהטיפול יהי הכי מקצועי ווב שרק אפשר, ככה לא תצטרכו לשלם עוד ועוד על טיפולים חוזרים  ובעיות. הרבה פעמים רק עין מומחית במרפאה פרטית תוכל לזהות ולטפל בבעיה לפני שהיא אפילו נהיית בעיה.

 

זמינות

קופות החולים אכן מתאמצות ועושות את מירב המאמץ אבל אנחנו כולנו מכירים את התור הארוך שצריך לחכות כדי להשיג טיפול שיניים. אוי והכאבים בזמן שמחכים יכולים להיות בלתי נסבלים. מרפאות פרטיות יודעות לתעל את הלוז שלהם ולהכניס אתכם לטיפול דחוף או לתת לכם תור יחסית קרוב.

 

אותו רופא

במרפאות פרטיות אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד מאחורי הדלת יחכה לכם אותו רופא. זה שאתם סומכים עליו, למדתם להכיר ויודע את ההיסטוריה הרפואית שלכם כמו שצריך. במרפאות של קופות החולים אתם יכולים כל פעם קבל רופא אחר, שמי יודע מה רמת הכשירות שלו בתחום שלכם והאם אתם יכולים להיות רגועים.

 

מעקבים

טיפולים מסובכים מצריכים מעקבים, טיפולים הכוללים כמה ביקורים והכי חשוב מעקב התפתחות. במרפאה פרטית תוכלו ליהנות מרופא וצוות שלוקחים אתכם משלב א של זיהוי הבעיה עד הסוף בו אתם יוצאים בריאים ומחויכים מהקליניקה. הם לוקחים אחראיות אישית על המקרה שלכם ולא תתחילו טיפול אחד עם רופא א ותסיימו עם רופא מתלמד ב.

 

הרדמות וחומרים

לרוב רופאים במרפאות פרטיות  רשאים לעבוד עם חומרים יותר חזקים ויותר יקרים עבור הרדמות וכדומה. אלו דברים שלא זמינים בקופות הרפואיות והם יכולים לעשות הבדל משמעותי עבור הפציינט. נגיד ואתם נכנסים לטיפול עקירה קשה ומורכבת אתם ממש לא רוצים להרגיש כלום.

 

מרפאה פרטית לחיוך המושלם

מרפאה פרטית היא לא תחנת רכבת, אין מיליון אנשים שמחכים בתור ואין זמן קצוב לכל תור. אתם תקבלו את מיטב השירות, יסבירו לכם הכל ואתם יכולים להיות רגועים שיש למראה רצון לשמור על שמה הטוב ולתת לכם מעל ומעבר.

מרפאת שיניים

זכויותיכם בנושא השיניים

השיניים מהווים חלק חשוב והכרחי בגוף שלנו, שדורש לא מעט טיפול ותחזוקה באופן שגרתי, למשך כל חיינו. שנים רבות