נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הדרכים להגנה על העור מפני השמש

כל הדרכים להגן על עור הגוף מפני השמש, תחת קורת גג אחת (תרתי משמע). אנחנו מזמינים אתכם להכיר פתרונות הצללה שיגרמו לכם לשבת שעות ארוכות בחצר, מבלי לדאוג לנזקיה החמורים של השמש. בואו נדבר הצללה לחצר, הצללות לאירועים ועוד.

מה אנחנו מחפשים בחיים האלו, אם לא קצת שקט ושלווה? יחד עם שקט ושלווה בחצר הבית, תמיד נחשוב גם על פתרונות הצללה מסוגים שונים. אנחנו מזמינים אתכם להכיר פתרונות רבים, לרבות: סוככים מתקפלים, סוכך זרועות למרפסת, פרגולה תלויה, פרגולת עץ עומדת, רשת צל להצללה קיצית, רשתות צל לפי מ"ר, צלייה לים, צליות לחצר ועוד. לא מעט דרכים להצליל את הבית, נכון? חברים, השמש מסוכנת.

 

כמה פתרונות הצללה כבר האדם צריך?

נשאלת השאלה, מדוע ישנם כל כך הרבה סוגים של פתרונות הצללה לבית ולאירועי חוץ? אין ספק, זה בגלל שהשמש היא אכן מסוכנת, מה שהוביל את האדם לפתח המון סוגים של דרכים להתגונן ממנה. למשל, אם אתם מחפשים אחר ציליה איכותית, כדאי לקחת בחשבון שישנן ציליות מסוגים שונים ומגוונים.

ציליה איכותית תהיה בנויה מחומרי גלם אשר חוסמים ומסננים את מרבית הקרינה. שימו לב, כאן חובה לדבר על בד הלייקרה. בד לייקרה בוא בד מאוד צפוף, שנועד לסנן אחוז מאוד גבוה מקרינת השמש. עד כמה גבוה? עד 98% מקרינת השמש! כן, שמעתם מנכון.

 

חומרים מהם עשויות צלייה איכותית נגד השמש

צלייה איכותית חייבת להיות בנויה מאותם חומרי גלם איכותיים, גם אם לאו דווקא בד לייקרה. בעוד שהצלייה תגן עליכן טוב יותר מהשמש, היא גם תישמר טוב יותר לאורך זמן. זכרו, צלייה שמתפוררת מהר מהשמש, זו צלייה שבכלל לא מגנה עליכם מפני קרינת UV.

הגיון פשוט, לא? אם הצלייה מתפוררת מהשמש, היא כנראה פשוט לא נועדה לעמוד שעות ארוכות בקיץ בחוץ. אם אתם תחת צליות שאינן איכותיות, אתם סופגים קרינה וסופגים, לפעמים למשך כל השבת בחוף הים. ממש חבל. ואם כבר הגענו לחוף הים, בואו נדבר על הצללה לאירועים.

 

הצללה לאירועים בחוץ

פתרונות הצללה לאירועים בחוץ (אירועי חוץ), מגיעים בגדלים בהחלט מרשימים ומגוונים. תוכלו לרכוש או לשכור אוהל הצללה לאירועים, כזה שמותחים מעל כל האירוע. כיף גדול. אפשר לעשות מה שרוצים, להתרוצץ ולשמוח, מבלי לדאוג לנזקי השמש או לחשיפה מוגברת אליה. בסופו של דבר, מדובר בלא פחות מאשר הבריאות שלכם ושל ילדיכם. הגנו על עצמכם ועל הילדים מהשמש, ותזכו לשנים ארוכות ובריאות, בע"ה.

ואם אנחנו כבר בחוץ, יש גם הצלה לקמפינג, מעין הצללה לרכבי שטח שכזו. פתרון הצללה לאירועים הוא מצרך מבוקש מאוד ופופולארי, שאנשים עם ג'יפים אוהבים לרכוש. אתם מוזמנים לשכוח מהשמש, להפעיל את ה-BBQ ולהנות מהחיים האלו. מגיע לכם.

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא