נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השלבים בייבוש תת רצפתי

כבר לא מרימים ריצוף ולא שוברים קירות, היום ניתן לבצע ייבוש תת רצפתי בקלות באמצעות מכשור מתקדם.

אם בעבר בכדי לייבש רצפות מרטיבות היה צורך בפירוק הריצוף, החלפת החול ואז החזרה של חול יבש והרכבת ריצוף מחודש, שאלו פעולות שהעלות שלהן גבוה מאוד, בנוסף לעלות הגבוה תהליך העבודה ארוך במיוחד ולוקח זמן.

היום אפשר לבצע ייבוש תת רצפתי בקלות ובמהירות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לחברה המובילה בתחום, חברת סמארט פלאמברס הינה החברה המובילה בישראל לביצוע איתור נזילות וייבוש תת רצפתי, היחידים שיכולים לתת לכם מענה מהיר ומקצועי והכל בזכות המכשור המתקדם ביותר בעולם.

ריצפה רטובה

ייבוש תת רצפתי – שלבי העבודה

לפני שמבצעים ייבוש תת רצפתי, יש כמה דברים שצריכים לעשות, הדבר הראשון הוא לבדוק שאכן אין המשכיות לנזילה, כלומר שאין המשך זרימה של מים, בכדי שלא יגרם מצב שבו לאחר הייבוש התת רצפתי, בעיות הרטיבות יחזרו.

שלב ראשון – מאתרים :

בשלב הראשון יש לאתר את מקור הנזילה, אם מדובר על נזילה מהתקרה שיכולה להיגרם מליקויים באיטום, או שיש מרזב שנסתם במהלך הקיץ ויש לטפל במרזב, כאן המקרה שונה ויש צורך לבצע איטום וייבוש של שלד המבנה, אבל ישנם מקרים בהם יש נזילות הנגרמות ממערכות ניקוז לקויות והאיטום של חדרי אמבטיה בעיקר לא תמיד עומד בכמויות ולחץ המים.

שלב שני – מטפלים :

יש לטפל בצינור הסדוק או הפגום שגורם לנזילת המים. כאן יש צורך להזמין אינסטלטור מומחה שיבדוק את הצינור ואת כל מערכת המים בבית בכדי לוודא שלא קיימים מוקדים נוספים שיכולים להתפתח לנזילה.

אחרי הטיפול בצינור הסדוק, מומלץ מאוד לבצע גם בדיקה של כל מערכת המים והאינסטלציה בבית, את זה תוכלו לבקש מהאינסטלטור שמגיע למקום לבצע.

זאת פעולה הניתנת לבדיקה בקלות באמצעות מצלמות טרמיות מיוחדות לאיתור וגילוי נזילות מים ורטיבות.

שלב שלישי – מייבשים :

אחרי שאיתנו את מקור הזילה, ואנו רואים היכן מתקיים ריכוז המים, צריכים להתחיל בעבודת הייבוש התת רצפתי.

גם שלבי הייבוש מתחלים לתתי שלבים, ונסביר לכם כל תתי השלבים בתהליך הייבוש התת רצפתי.

שלב ייבוש ראשון – בשלב הייבוש הראשון, יגיע אליכם לבית מאתר נזילות עם מכשור שיבדוק עד להיכן בדיוק הגיעו המים, ומהם המקומות בהם יש לבצע יניקה של החול, ייבוש והחזרה.

שלב שני – מתחילים בחיבורים – אחרי שאיתרנו את המוקדים הרטובים והלחים, באמצעות כלים ניידים, מבצעים חור ברצפה (שמיד עם סיום העבודה ייסגר ולא ישאיר סימנים הנראים לעין) לתוך החור יוכנס צינור המחובר למכונה שכל תפקידה הוא לבצע יניקה של הלחות והמים הכלואים מתחת לצפה.

במצבים בהם הנזילה היא חמורה והמים הגיעו לשטח רחב במיוחד, יש צורך בחיבור מספר צינורות, שכל הצינורות האלו מחוברים לאותה מכונה שיונקת את הרטיבות.

שלב שלישי – בודקים שוב – לאחר היניקה בודקים שוב באמצעות מצלמה טרמית מיוחדת שלא נותרו מקומות נוספים בהם קיימים מים כלואים.

שלב רביעי – סוגרים את החורים – את החורים שבהם חוברו הצינורות סוגרים באמצעות מרק מיוחד, שניתן לתת לו את כל סוגי הגוונים הקיימים.

כלומר הסגירה תעשה בצורה שלא תשאיר סימן שנראה לעין.

שלב רביעי – חוזרים לשגרה :

אחרי שבוצע הייבוש התת רצפתי, ושוב בצועה בדיקה כפולה שאין שום מים כלואים נוספים באזור, אפשר לחזור לשגרה ולחיים היבשים והנוחים.