אנשים רבים סובלים מהתקרחות וממחסור בשיער, דבר זה גור להם לחוסר ביטחון עצמי ולדימוי גוף נמוך.

הסיבות למחסור בשיער הן רבות ושונות: גנטיות, הורמונליות, וסיבות אחרות.

הם פונים לרופא מומחה על מנת שישתיל להם שיער במקומות הדלילים.

השתלת שיער הינה הדרך המהירה והטובה ביותר על מנת להשיג מראה יפה בריא ושופע כפי שהייתם מעוניינים בו במקום להוציא אלפי שקלים על תכשירים לנשירת שיער לאורך השנים במספר טיפולים יש שיער שאינו נושאר לעולם.

יחד עם זאת השתלת שיער נחשבת לטיפול כירורגי לכל דבר במאמר זה נדבר על הסיכונים בהשתלת שיער ואיך ניתן למנוע אותם.

 

כדאי לדעת שהשתלת שיער היא כמו כל הליך כירורגי אחר

חשוב לדעת שהשתלת שיער למרות שהיא נחשבת להליך כירורגי בטוח יחסית עדיין היא טומנת בחובה סכנות ותופעות לוואי.  לפני כל טיפול חשוב להגיע כאשר כל התמונה המאה פרוסה בפני המטופל גם אם ישנן תופעות לוואי שונות ניתן לטפל בהן על ידי ידע מוקדם.

 

הכירו 5 סיכונים ידועים של השתלת שיער

היווצרות דלקת

אחרי השתלת השיער עלולה להיות דלקת בזקיק השיער דלקת זו מתבטאת על ידי גרד אדמומיות ופריחה. ישנם דרכים לטפל בזה באמצעים רפואיים ובמשחות.

 

נפיחות

לא מעט מטופלים לאחר השתלת שיער סובלים מנפיחות במצח ובאזור העיניים בגלל הצטברות של נוזלים מתחת העור. ניתן היום לטפל בכך באמצעות פלסטרים מיוחדים המונעים נפיחות זאת.

 

הצטלקות

כאשר לוקחים זקיק שיער להשתלה חותכים חתך קטן בעור הקרקפת. הצלקת שנוצרת מחתך זה היא בלתי נמנעת אך ניתן להשיג צלקת קטנה ובלתי נראית לעין על ידי טיפול אצל רופא מומחה.

 

כאבים

לאחר השתלת שיער מרגישים כאבים ניתן לקחת משככי כאבים על מנת להקל על הכאב. ההרגשה הרעה והאי נוחות יחלפו לאחר מספר ימים שהתפרים יוצאו.

 

חוסר תחושה

חלק מהאנשים שיעברו השתלה יחוו באזור המושתל ובאזור התורם תחושה של חוסר תחושה.  היא נגרמת מפגיעה בעצבים תחושה זו תעבור במקרה הגרוע לאחר כמה חודשים.

 

2 דרכים להימנע מסיכונים אלו

בחירה ברופא מומחה

כמו בכל הליך רפואי יש צורך לבחור ברופא מיומן ומקצועי ככל שהרופא עתיר ניסיון בביצוע השתלות שיער הסיכונים ותופעות הלוואי יהיו מזעריות. כמו כן בחירה במרפאה ששומרת על כל כללי הניקיון ומשתמשת באמצעים ובשיטות הטובים ביותר מבטיחה כי השתלת השיער תעבור בטוב. השתלת שיער בטורקיה היא דוגמא לכך.

שמירה על ההוראות לאחר הטיפול

לאחר השתלת השיער הרופא המטפל יעניק למטופלים הוראות לטיפול נכון בפצעים להימנע מפעילות ספורט מאומצת, ובדיווח של תופעות לוואי לרופא המטפל.

לסיכום: מאמר זה מדבר על השתלת שיער הוא מונה את הסיכונים שבהשתלת שיער: כאבים, הצטלקות, דלקת זקיק השיערה, נפיחות וחוסר תחושה. ניתן להימנע מהם על ידי בחירה של רופא מיומן ומקצועי.

איש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *