נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרך הבריאה לבצע הדברה

עולם ההדברה נתפס בעיניי רבים כעולם מסוכן, שעשוי להביא לפגיעה בנפש או לפגיעה בסביבה. כיום ניתן לבצע הדברה "בריאה" שאינה מזיקה לסביבה או עשויה לסכן את בני האדם והחיות בסביבה. גלו כיצד ניתן לבצע הדברה בריאה ואיכותית.

מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא למעשה הדברה שמבוצעת בדרך כלל על ידי שימוש בחומרים שהופקו בחומרים טבעיים בלבד- כמו מפרחים או צמחים שונים. יתרון נוסף וחשוב מאוד שיש להדברה ירוקה הוא האפשרות להימנע מחיסול המזיקים, ולעבור לשיטת לכידה או הרחקת המזיקים וכך להימנע מפגיעה נוספת בסביבה.

שיטת הטיפול המוכרת ביותר בתחום ההדברה הירוקה נקראת פירתרואידים. מדובר בחומר סינתטי שלמעשה מבצע את הפעולה שפרח החרצית מבצע בטבע. באמצעות פרח הרחצית ניתן לייצר את החומר הזה והוא יוצר סביבה לא נעימה עבור המזיקים השונים. במקרה שאנו משתמשים בחומר זה, המזיקים מחליטים לעוזב מרצונם את השטח "הנגוע", וכך אנו נמנעים משימוש בחומרים כימיים או מסוכנים שעשויים לפגוע בסביבה, וגם נמנעים מפגיעה המונית במזיקים השונים.

המטרה העיקרית של הדברה ירוקה היא להימנע מפגיעה במזיקים ובמקביל להימנע משימוש כלשהו בחומרים כימיים. כיצד נעשה זאת? עלינו להבין את דפוסי ההתנהגות של המזיקים (כל מקרה לגופו), ולנסות לשבש וליצור מצב שיימנע מהם להמשיך להתקיים ולהרבות באזור הנגוע. כך לדוגמא שימוש בפרח החרצית ובחומרים שניתן להפיק ממנו, יוצר מצב לא נוח עבור המזיקים בסביבתם, ומביא להסתלקות טבעית של המזיקים.

גילוי חרקים

הדברה ירוקה- תחום שדורש ניסיון ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

תחום ההדברה הירוקה דורש הבנה כוללת רחבה יותר מאשר ההדברות הכימיות המקובלות בשוק. כאשר אנו בוחרים להשתמש בהדברה ירוקה, המזיקים עשויים להגיב בצורת הסתגלות לצעדים שאנו נוקטים כנגדם. מדובר בבעל חיים שנמצא בסביבה שמתאימה לו מבחינת מזון ומחסה, ולכן כאשר אנו מנסים לשבש משהו בדפוס החיים שלו, הוא ינסה להתאים את עצמו מחדש למצב שנוצר. זו הסיבה העיקרית לכך שכאשר אנו בוחרים להשתמש בהדברה ירוקה, עלינו להשתמש ולהתייעץ עם חברת הדברות מקצועית ואיכותית. מקרה שבו יש מכת נמלים וחרקים במשק פרטי אשר מעוניין להשתמש בהדברה ירוקה, יצטרך תגובה מתוחכמת יותר מאשר הרס הקן הקיים. במקרה שכזה, המזיקים ימצאו אזור אחר לבנות את הקן שלהם- ובעיית המזיקים איננה הופסקה.

שימוש בחומרים אחרים שהופקו מהטבע והוכחו כיעילים יותר וכאפקטיביים יותר כנגד מזיקים- הם החומרים שאנו מחפשים בעולם ההדברה הירוקה.

הדברה ירוקה הינה מומלצת בעיקר בבתים פרטיים. באמצעות הדברה ירוקה ניתן להימנע משימוש בחומרים כימיים שעשויים להביא לפגיעה בבני אדם. על אחת כמה וכמה כאשר יש בבית ילדים קטנים, שעשויים להגיב בצורה קשה יותר לחומרים כימיים שנועדו לטיפול בבעיית המזיקים.
שימוש בהדברה ירוקה שמבוצעת בצורה טובה ומקצועית- היא יעילה, בריאה ומהירה!

מזג אוויר מזוהם
זיהום אוויר

.זיהום האוויר נחשב לאחת הבעיות הסביבתיות החמורות ביותר של המאה ה 21. כיצד ניתן להפחית ברמת הזיהום? כל הפרטים