נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדיקת ביטוחי בריאות – כל השלבים בהר הביטוח

ביטוחי בריאות הם בין הביטוחים היותר נמכרים בכל רחבי העולם. ביטוח בריאות טוב יכול להיות זה שיציל אותך מהמחלה הבאה שתתקוף אותך. בריאות זה דבר הפכפך ואף פעם אי אפשר לדעת אם תיפול מהמדרגות או שתשבור את האף או אפילו תחלה בסרטן. לשם כך יצרנו במיוחד בשבילך מדריך לבדיקת ביטוחי בריאות – כל השלבים בהר הביטוח.

במדריך הבא תוכלו לראות את השלבים הנדרשים ממכם בשביל לבדוק איזה ביטוחי בריאות יש לכם, האם יש לכם כפילויות ואילו עוד תצטרכו בעתיד עם הכיסוי המשתלם ביותר עבור התשלום הטוב ביותר עבורך.

 

כל השלבים בהר הביטוח

שלב ראשון

כנסו לאתר האינטרנט של הר הביטוח, וקראו עלינו קצת. תנסו להבין מי אנחנו ומה אנחנו מייצגים. אחרי קריאה מעמיקה תוכלו להבין אם אכן הבדיקה שלנו טובה כמו שאנחנו אומרים שהיא ומה בדיוק היא אומרת לפרטים על הר הביטוח המשיכו לקרוא.

 

שלב שני – צרו קשר

במידה ומצאתם את האתר שלנו מוצא חן בעיניכם ואתם רוצים לשמוע עוד פרטים. השאירו את הפרטים שלכם באתר ( כתובת מייל, שם מלא וטלפון) ואנו נוכל לחזור אליכם בהקדם האפשרי

 

שלב שלישי

במידה ואתם רוצים רק לאתר את הביטוחים הקיימים יש באפשרותכם לעשות זאת עצמאית דרך אתר האינטרנט שלנו ללא צורך באיש קשר או מתווך.

 

שלב רביעי

בעל רשיון מטעמנו יבחן את מצב הביטוחים הבריאותיים שלך ללא תלות בחברות הביטוח, זאת אומרת שאין לו אינטרס למכור לכם אף ביטוח, ויציג בפניכם דוח שקוף לגבי כל הפרטים על הביטוחים הקיימים לך, כמה אתה משלם עבורם ועד מתי התוקף שלהם.

שלב חמישי

בשלב זה תוכלו לבדוק האם הביטוחים הבריאותיים הקיימים עונים על הצרכים שלך. זה בעיקר מה שמבדיל בין חברת הר הביטוח לחברות ציבוריות מטעם משרד האוצר. מעבר לדוח שתקבלו, תקבלו גם הסבר מקיף האם הביטוחים הקיימים עונים על הצרכים שאותם אתה צריך. האם יש כפילויות בין הביטוחים השונים ומה ניתן לעשות עכשיו.

חשוב לציין שאיפיון הצרכים המדוייקים לך הם לפי הפרמטרים הבאים: גילך, מצב המשפחתי שלך, מצב הבריאותי שלך ועוד. כך תוכלו להיות בטוחים שהמחקר שאנו עושים עבורך הוא מהימן ונכון.

משרד האוצר מציע דוח דומה עבורכם אך ההבדלים הם משמעותיים בין מה שאנו חברת הר הביטוח מציעים לבין משרד האוצר. אצלנו תוכלו לקבל בנוסף לדוח גם : סכום הכיסוי הביטוחי, בדיקה וליווי של בעל העסק, אפיון מדויק של הצרכים שלכם, פיתרון ותיקון הכשלים וכו'.

לסיכום, הר הביטוח הינה חברה פרטית שכל מטרתה היא לעשות לכם סדר בתחום ביטוחי הבריאות על ידי בדיקה מקיפה שנעשית על ידינו. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות שכל האינטרס האישי שלנו זה לעזור לכם.

ביטוח

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא