נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף אימון בבריכה או אימון בפארק?

מה יותר כיף מאשר להפעיל את הגוף, לחטב את עצמנו ולשפר את בריאותנו? בואו נדבר על ההבדלים בין אימונים בפארק, לעומת אימונים בבריכה. היכן הכי כדאי להתאמן? תופתעו לגלות, ישנם לא מעט תרגילים שניתן לבצע גם בפארק וגם במים!

אנו עוברים חיים שלמים ותמיד מנסים לשפר את עצמנו, בין אם בריאותית, פיזית, רגשית או מנטלית. בעוד שחלקנו יעדיף "לנפח" שרירים בחדר הכושר, חלק אחר מהאנשים תמיד יעדיף לבלות את זמנו בבריכה. הבריכה היא מקום נהדר להפעיל את השרירים, בין אם אתם שחיינים גדולים או פחות. אמנם שחייה היא ספורט מושלם (כל הגוף עובד!), אך גם אם אתם לא שוחים, עדיין תוכלו להתאמן בבריכה.

 

אימונים בבריכה ובפארק ליד הבית

הגיע סוף היום ואיתו גם העייפות, אך ספורט תמיד בא בחשבון. ישנם לא מעט אנשים אשר יעדיפו את המיזוג בחדר הכושר, אך אחרים אוהבים את התחושה של האספלט. לא פעם, אנשים מכוונים את כלל חייהם בהתאם לאורח החיים הספורטיבי שלהם. למשל, אנשים רבים רוכשים קרקע בצפון תל אביב בכדי להיות מקורבים לפארק הירקון.

בפארק הירקון ניתן להיתקל בהמוני אנשים אשר רצים, משחקים כדורסל, מבצעים תרגילי יוגה בקבוצות ועוד. אין ספק, הפעילות הספורטיבית תמיד הרבה יותר מהנה בצוותא! נכון, חלק מהאנשים יעדיפו להתאמן בגפם, אך כדאי לזכור שלאנשים יש נטייה למצות יכולות כאשר הם בקבוצה! אז, התחרותיות מתגברת וגורמת לנו לביצועים טובים יותר.

שחייה

 

אימונים בבריכה או בפארק הירקון?

בין אם אתם בוחרים להתאמן בפארק הירקון או בבריכה שבבניין, בכל מקרה אתם עושים משהו נכון. הספורט חשוב מאין ערך לבריאותנו, ובמקרים רבים אנשים מעדיפים להסתייע במדריכי ספורט אישיים. מדוע? מכיוון שאם שוכרים מדריך ספורט אישי, ניתן לבנות תוכנית אימונים מותאמת אישית אשר מתמקדת בחוזקות שלכם ובחולשותיכם.

אם אתם מעדיפים להתאמן בבריכה, ניתן למשל לרכוש מזרן לאימוני בריכה עבור תרגילים שונים. מזרן יוגה צף למעשה נועד עבור אנשים חובבי יוגה, שמעוניינים להעביר את הספורט האהוב עליהם למים. אגב, את מזרני האימון ניתן גם לקחת לחוף הים.

 

ריצות בפארק לעומת שחייה בבריכה

בעוד שגם ריצות וגם שחייה הם סוגי ספורט אשר עובדים על סיבולת לב ריאה, המהות בפעילויות הללו היא שונה. יש אנשים שפחות מתחברים לשחייה, בטענה שמדובר בספורט בודד. כשאתם שוחים אתם בעצם תחת המים, והתקשורת עם הסביבה היא מעטה. אם אתם מעוניינים לחוות ספורט קבוצתי וגם קצת לדסקס על מעללי היום, ריצות בפארק זה בשבילכם!

ספורט קבוצתי הוא מומלץ מאוד, בין אם אתם חובבי ריצות, שחייה, יוגה או כל סוג ספורט אחר. כשמתאמנים בקבוצות, יצר התחרותיות מתעורר, מה שמאפשר לנו להגביר את ביצועינו ולשפרם!

עוד מקומות להשקע תמצאו כאן: https://www.businesswise.co.il.