נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך סופרים נכון הריון לפי שבועות?

עד לפני כמה שנים היה נהוג לספור היריון לפי חודשים. יש מי שאומרות שזו הדרך הנוחה ביותר. שכן, יותר קל לספור תקופה של חודש מאשר שבועות. עובדה נוספת שמקשה על ספירת השבועות קשורה לסובבים אתכם, שלא פעם ישאלו אתכן באיזה חודש אתן ויסבכו את ספירת השבועות שלכן. כתבנו את המדריך הנוכחי כדי להקל עליכן בספירה נכונה, הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לספור נכון את ההיריון הנוכחי שלכן ואת אלו שיבואו לאחריו.

 

רקע אודות כתיבת מדריך זה

את המדריך הזה שעוסק בספירה נכונה של שבועות היריון, החלטנו לכתוב אחרי שמצאנו את עצמנו לא פעם מתקנות אנשים ששואלים אותנו באיזה חודש אנחנו. אם לומר את האמת, אנחנו גם ככה לא במיטבנו, המוח לא ממש פעיל (בעקבות התופעה שנקראת "טמטמת היריון") ואנחנו חוות קושי בספירת שבועות ההיריון שלנו גם כך. לאחר שחווינו את הקושי בעצמנו, הבנו שצריך למצוא דרך קלה שתאפשר לנו, הנשים ההריוניות, לספור את שבועות ההיריון באופן הנכון ביותר. כך שבפעם הבאה שרופא נשים, טכנאית אולטרסאונד או כל גורם אחר ישראל אותך באיזה שבוע את להיריון? את תוכלי לענות את התשובה הנכונה במהירות.

 

אז איך סופרים נכון את ההיריון לפי שבועות?

אם את נמצאת ממש בתחילת ההיריון שלך, כדאי שתדעי ששימוש במחשבון היריון יאפשר לך להגיע לחישוב מהיר ונכון. במחשבון תצטרכי להזין את תאריך הוסת האחרונה. במרבית המקרים, נשים מגלות שהן בהיריון בשבוע ה- 3 או ה- 4 להיריון. שכן, זהו השלב שבו הווסת ממאנת להגיע. כדי שתוכלו להיות בטוחות שאתן סופרות שבועות הריון באופן הנכון ביותר, אתן צריכות לבדוק תחילה את

 

את יודעת באיזה שבוע את כרגע? מצוין

אז את יודעת באיזה שבוע את נמצאת כרגע, שזה נחמד, אבל זה לא מספיק. כי בקרוב, את צפויה לשכוח איך קוראים לך, להניח את המפתחות של הרכב במקרר ולענות לטלפון כשאת מחזיקה את העכבר של המחשב ביד. כן, ככה זה בהיריון, וזו רק ההתחלה. כדי שתוכלי לדעת באיזה שבוע את גם בהמשך ההיריון, את צריכה לשים לב ליום בשבוע שבו השבועות משתנים. אם למשל נכנסת להיריון ביום רביעי, אזי, בכל יום רביעי בשבוע, את תיכנסי לשבוע חדש. כך יהיה לך קל יותר לדעת באיזה שבוע את נמצאת ולא תצטרכי בכל פעם להסתכל על היומן.

 

יש דרך נוספת לספירה נכונה של שבועות

אם תרצי, יש לא מעט אפליקציות שמאפשרות לך להזין את הפרטים האישיים שלך, כמו למשל:

  • שם מלא
  • תאריך הוסת האחרון
  • הזנת ערכים של תוצאות הבדיקות השונות ועוד

אפליקציות אלו יציינו בפנייך בכל פעם שתיכנסי אליהן את השבוע הנוכחי שבו את נמצאת. כך שאם את מעדיפה, תוכלי להשתמש באפשרות זו כדי להקל עלייך.

היריון

רופאים מומלצים להשתלת שיער
רופאים מומלצים להשתלת שיער

כאשר שוקלים השתלת שיער, מציאת הרופא המתאים היא חיונית לתוצאה מוצלחת ומשביעת רצון. ישראל הפכה ליעד פופולרי להליכי השתלת

שמני עיסוי
7 שמני עיסוי מומלצים

טיפול בעיסוי זוכה להכרה רחבה בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל הפגת מתחים, הרפיה וטיפול בכאב. מרכיב מכריע אחד

טיפול בילדים
כיצד בוחרים מטפל לילד?

בתור הורים, בחירה של מטפל לילד היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם יכולים לעשות ביחס אליו. האתגר המרכזי הוא