נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ניתן לקבוע שאתם צריכים טיפול שורש והאם ההתאוששות ארוכה?

לטיפול שורש יצא שם לא ממש נעים וחיובי בהקשר של טיפולי השיניים.

טיפול שורש ידוע בתור טיפול כואב, לא נעים, עם תהליך החלמה לא פשוט שמביא איתו הימנעות מלא מעט פעולות ודברים, ולפעמים הוא גם יקר מאוד.

היות ובמקביל לכל אלו ידוע גם שטיפול שורש הוא נפוץ במיוחד, חשוב שגם אתם תיערכו ליום שבו אולי תצטרכו לעבור אותו.

היום ננסה לענות לכם על השאלה איך ניתן לקבוע שאתם צריכים טיפול שורש והאם ההתאוששות ארוכה אחריו, אז בואו נבין מה מצפה לכם אם וכאשר תגיעו למעמד הזה.

 

טיפול שורש – למה הוא מתרחש?

הצורך בטיפול שורש הוא צורך שמתרחש בלא מעט חללי פה בקרב האוכלוסיה. הצורך בטיפול שורש נובע בחלק מהפעמים מריקבון מתקדם של השן, שמגיע למצב של סיכון השיניים הסמוכות, עצם השן, הלסת ועוד. במקרה זה ינוקו בצורה המיטבית תעלות השורש של השן ולאחר מכן ייסתמו בצורה מקצועית.

במקביל, קיימת גם סיבה נוספת לטיפול שורש – הסיבה האסתטית. בחלק מהפעמים טיפול שורש שיתקיים מסיבה זו אולי ייראה כמיותר, אך יש לו חשיבות עליונה בנראות הפה ובתקינות סט השיניים. למידע נוסף אתם מוזמנים להיכנס לאתר https://www.rootcanals.co.il ולקרוא עוד על הנושא.

 

התאוששות אחרי טיפול שורש – האם היא ארוכה?

טיפול שורש הוא בהחלט טיפול לא נעים, והוא נחשב להליך רפואי כירורגי לכל דבר ועניין. לכן, הליך ההתאוששות ממנו יכול להתפרס על פני כמה ימים, שבהם ייתכן ותקבלו הוראות מפורטות למה מותר לכם לעשות ומה דווקא אסור.

למשל, בחלק מהמקרים אחרי טיפול שורש יומלץ לכם להימנע מפעולות כמו אכילת מאכלים בטמפרטורות גבוהות של חום או נמוכות של קור, כמו גלידה, מרקים ועוד. לעיתים תתבקשו להימנע מדיבורים ומפעולות שגורמות לחלל הפה לעבוד, במטרה לתת לו כמה שיותר מנוחה. בכל מקרה, לא מדובר על עצירת שגרת החיים לתקופה ממושכת, וניתן להתמודד עם ההתאוששות בצורה פשוטה יחסית.

 

האם זה כואב?

שאלת השאלות בהקשר ההתאוששות אחרי טיפול שורש היא האם זה כואב. אז כן, לצערנו טיפול שורש הוא לא טיפול נעים כל כך, אבל מצד שני קיימות היום המון טכניקות שהופכות אותו לפחות כואב והרבה יותר נסבל.

כמו כן, לאחר הטיפול ייתכן ותקבלו אישור מרופאי השיניים שלכם להשתמש במשככי כאבים שיוכלו לסייע לכם להתמודד עם הכאב בצורה קלה ופשוטה.

 

איפה כדאי לעשות טיפול שורש?

אם כבר הגעתם למצב שטיפול שורש הוא טיפול שאתם זקוקים לו, כדאי שתתחילו לבחון את האפשרויות השונות שלכם לטיפול. מומלץ שתבחרו ברופאי שיניים מקצועיים, בעלי וותק, ניסיון וידע עשיר מאוד בתחום. ככל שתוכלו להבטיח את מקצועיות הרופאים בעזרת חוות דעת והמלצות – כך תוכלו לדעת שאתם עולים על דרך המלך.

שיהיה בהצלחה גדולה, בחרו נכון ורק בריאות!

בדיקה שגרתית

 

זכויותיכם בנושא השיניים

השיניים מהווים חלק חשוב והכרחי בגוף שלנו, שדורש לא מעט טיפול ותחזוקה באופן שגרתי, למשך כל חיינו. שנים רבות