התינוק שלכם סובל מחום גבוהה? ישנן לא מעט אופציות בהן תוכלו להיעזר בכדי להוריד את החום. להלן כמה המלצות חשובות שכל הורה צריך להכיר, מטעם המומחים של אתר תינוק ישראלי.

הורדת חום לתינוק

הורים רבים מכירים את הסיטואציה הזו: התינוק בוכה ללא הפסקה, חסר מנוחה ונראה סובל וכאוב. מדובר בתופעה ידועה מאוד אשר עלולה להתרחש בשלבים הראשונים לחייו של התינוק, כאשר הסיבה הנפוצה ביותר היא ללא ספק חום גבוהה. למעשה, חום אצל תינוקות מהווה את אחת הבעיות הנפוצות ביותר, והוא ניתן לטיפול בדרך קלה ופשוטה, כל זאת בשל תרופות חדשניות אשר מאפשרות להוריד במהירות חום אצל תינוקות כמו גם טיפולים שונים אשר יורידו את החום במהירות, אך חשוב לצין כי כל טיפול רפואי אשר ניתן לתינוקות חייב להתקיים רק לאחר פגישת ייעוץ עם רופא או התקשרות עמו באופן טלפוני, תלוי במצבו של התינוק ובחום ממנו הוא סובל.

מד חום

כיצד נוריד את החום של התינוק?

כאמור, אם התינוק שלכם סובל מחום גבוהה – זכרו שאתם לא לבד. מדובר בתופעה נפוצה אשר אין להקל בה ראש, כמו גם לא להיחלץ יתר על המידה, כל זאת במידה והתינוק הוא מתחת לגיל שלושה חודשיים. לאור העובדה כי תינוקות רכים חשופים לחיידקים כמו גם לבעיות בריאותיות שונות בשל מערכת חיסונית אשר רק נבנית, הצעד הטוב ביותר אותו תוכלו לבצע בשלב הראשון הוא פנייה לרופא במידה ומדובר בחום אשר עבר את ה 38 מעלות או שלא עבר לאחר שלושה ימים. כיום, הטיפול הנפוץ ביותר לצורך הורדה של חום הוא באמצעות תרופות אשר ניתנות במרשם רופא, כמו גם ביצוע של אמבטיות עם טמפרטורת מים פושרת יחסית אשר יכולה להקל על התינוק ואף להרגיע אותו. הורים רבים מדווחים כי שילוב של תרופות, נרות כמו גם אמבטיות פושרות מצליחות להוריד את החום של התינוק, כאשר במקרים קיצונים בהם נראה שהחום איננו יורד יש לפנות באופן מידי למיון, לצורך קבלת טיפול אינטנסיבי יותר. חשוב לזכור כי תינוקות כמו מבוגרים נוטים להתייבשות בזמן חום, ולכן יש להקפיד על מתן נוזלים בכל עת וכן לבדוק באמצעות מדי חום דיגיטליים מדי שעה את החום, עד לירידת החום לחלוטין.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו עוד היום לאתר המוביל בתחום תינוק ישראלי

אתר תינוק ישראלי מהווה כר פורה בעבור מידע מהותי הנוגע לטיפול בתינוקות, גם במצבי חירום. כלל החומרים אשר ניתנים באתר אינם מהווים תחליף לרופא, אולם הם יכולים לעזור לכם בקבלת טיפים חשובים הנוגעים לדרכי טיפול בתינוקות רכים, בייחוד כאשר הם סובלים מחום. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר בכתובת https://www.israelibaby.co.i לצורך קבלת טיפים, הדרכה וכן מידע נוסף הנוגע להורדת חום אצל תינוקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *