הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

מתכונים ללא גלוטן

מתכונים ללא גלוטן


העובדה שאני צליאקית (גאה) הובילה אותי למטבח ליצירת מאפים ומתכונים ללא גלוטן. אחרי כ-20 שנות "וותק" בצליאק צברתי ניסיון מקצועי רב הן בתחום הטיפולי הנטורופתי והן בתחום הקולינרי. כאן תמצאו מבחר מתכונים המיועדים למעוניינים בתזונה בריאה, מתכונים לסובלים מרגישות למזון, מתכונים ללא גלוטן לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. מתכונים בריאים, טעימים וקלים להכנה. המתכונים מסודרים לפי קטגוריות - מאפים מתוקים, מלוחים, תבשילי דגנים וקטניות, סלטים, מאכלי חגים ועוד.  בהצלחה ושפע בריאות!


 
 

שבועות - פשטידת פסטה, פטריות וגבינות

חומרים:

שקית פסטה מאורז מלא (rizopia / tinqiada) מבושלת (מסולסלת או קונכיות)
2 כפות שמן זית
2 בצלים קצוצים
2 שיני שום קצוצות
סלסלת פטריות שמפיניון
סלסלת פטריות פורטובלו
סלסלת פטריות יער
מיכל קרם קוקוס
350 גר' גבינת פטה עזים 5%
200 גר' גבינת קשקבל עזים מגוררת
חופן עירית קצוצה
פרמזן לפיזור מעל הפשטידה
קורט אגוז מוסקט (לא חובה)
פלפל שחור גרוס

אופן ההכנה

1. מאדים את הבצל בשמן הזית עד לריכוך והזהבה קלה, להוסיף את השום והפטריות כ-10 דק'
2. לפסטה המבושלת והמסוננת מוסיפים את הפטריות, העירית, ביצים, הקרם קוקוס והגבינות ומתבלים.
3. מעבירים לתבנית ומפזרים מעל פרמזן.
4. מכניסים לתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות ואופים כ-45 דק' עד שהפשטידה מזהיבה ומתייצבת.
5. מצננים ורק אז פורסים למנות ומגישים.


>>


 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





מאמרים קשורים
עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת