הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

מתכונים ללא גלוטן

מתכונים ללא גלוטן


העובדה שאני צליאקית (גאה) הובילה אותי למטבח ליצירת מאפים ומתכונים ללא גלוטן. אחרי כ-20 שנות "וותק" בצליאק צברתי ניסיון מקצועי רב הן בתחום הטיפולי הנטורופתי והן בתחום הקולינרי. כאן תמצאו מבחר מתכונים המיועדים למעוניינים בתזונה בריאה, מתכונים לסובלים מרגישות למזון, מתכונים ללא גלוטן לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. מתכונים בריאים, טעימים וקלים להכנה. המתכונים מסודרים לפי קטגוריות - מאפים מתוקים, מלוחים, תבשילי דגנים וקטניות, סלטים, מאכלי חגים ועוד.  בהצלחה ושפע בריאות!


 
 

בצק פריך לכל מטרה ללא גלוטן



החומרים:

13/4 קמח 'קונדיטור'
3/4 כוס קמח טפיוקה
175 גרם חמאה
1 כפית מלח
1 ביצה

אופן ההכנה:

1. במיקסר מעבדים את חומרי הבצק: הקמחים, חמאה והמלח. מעבדים עד לקבלת תערובת אחידה, מוסיפים את הביצה וממשיכים בעיבוד דקה נוספת.
2. מאחדים את הבצק לגוש, עוטפים בניילון ומעבירים למקרר ל-10 דקות.
3. מוציאים את הבצק מהמקרר ומהדקים אותו על גבי תבנית עגולה משומנת קלות (פיירקס או סיליקון) בידיים (אם הבצק דביק ניתן לפזר קמח 'קונדיטור' על הבצק ולהדק אותו).
4. דוקרים את הבצק במזלג ומכניסים לתנור בחום של 180 מעלות לאפיה קצרה עד שמשנה את צבעו טיפונת.

הערה: אם רוצים בצק פריך מתוק יש להחליף את המלח ב-3/4 כוס סוכר חום ושקיק סוכר ווניל.


>>


 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





מאמרים קשורים
עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת